Announcement

Collapse
No announcement yet.

Biltema smartlader 25A

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vil denne fungere på batteribanken min på 420 amper eller blir det alt for heftig for den?
    2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

    Comment


    • #17
      Det går meget bra det Endre, denne klarer fint en batteribank på 500.
      Mvh
      Ole Heen

      Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

      Comment


      • #18
        Originally posted by Heen Audio View Post
        Det går meget bra det Endre, denne klarer fint en batteribank på 500.
        Stilig. da blir det nok en sånn tror jeg.men viss banken blir større kan jeg bruke to samtidig eller går ikke det?
        2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

        Comment


        • #19
          Hvis du har batterier for over 10k, burde du ikke hatt en litt tøffere strømforsyning?
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #20
            Originally posted by ugn View Post
            Hvis du har batterier for over 10k, burde du ikke hatt en litt tøffere strømforsyning?
            Jo sikkert men budsjette er explodert :-)
            2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

            Comment


            • #21
              kjøpe min lader da Siden jeg skal ha større. selger den til halv pris. http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=635
              Ole Petter Holelien
              Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
              Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
              Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

              Comment


              • #22
                Originally posted by endrefager View Post
                Stilig. da blir det nok en sånn tror jeg.men viss banken blir større kan jeg bruke to samtidig eller går ikke det?
                Skal du ha større batteribank enn 500 ville jeg kjøpt en mye kraftigere lader enn dette her akkurat som Ugn sier. Da er den som Ole Petter/Judys Bilstereo har et mye bedre kjøp
                Mvh
                Ole Heen

                Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

                Comment


                • #23
                  Var og kjøpte denne laderen på Biltema i går. Er kjempfornøyd med den
                  Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by endrefager View Post
                    Stilig. da blir det nok en sånn tror jeg.men viss banken blir større kan jeg bruke to samtidig eller går ikke det?
                    Denne er noe for deg endrefager http://www.bsbutikken.no/index.php?m...ucts_id=560175
                    Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

                    Comment


                    • #25
                      Da er denne blitt kjøpt inn, skal sette den på lading i natt
                      Mvh
                      Glenn

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Audun View Post
                        Var og kjøpte denne laderen på Biltema i går. Er kjempfornøyd med den
                        Kan du utdype litt hva du er fornøyd med?
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by ugn View Post
                          Kan du utdype litt hva du er fornøyd med?
                          Kan jeg godt.
                          Utrolig stillegående, blir ikke farlig varm, veldig enkel i bruk, oversiktlig oppsett, bra tempføler, bra strømforsyning, gode polklemmer, veldig stabil, lader som lovet i papirene
                          Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

                          Comment


                          • #28
                            Er det noen som har peiling på om denne tåler litt endringer i innspenningen , slik at den kan drives med ett aggregat?

                            EDIT : Om noen lurer så fikk jeg dette svaret fra Biltema :

                            Hej. Nej Biltema rekommenderar inte att använda denna laddare med ett bensin aggregat. Med vänliga hälsningar/Best regards,
                            Last edited by zimsen; 03-01-2013, 16:02. Reason: løst

                            Comment


                            • #29
                              Tips, hvis du da setter noe i mellom for å jevne ut spenninga (regner med det er spenninga som er problemet?) så går det jo fint.
                              F.eks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=659720 (tok bare billigste jeg fant)
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • #30
                                Kan denne fastmonteres i bilen, slik som en Defa lader?
                                Og hvilke instillinger bør den stå på? temperaturen kan jo variere fra +30 til -30.

                                Comment

                                Working...
                                X