Announcement

Collapse
No announcement yet.

Biltema smartlader 25A

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    japp det går så godt som ingen strøm tilbake til lader når man slår av den bare ha den på normal ødelegger ingenting med det
    MVH, Øivind Sandvik
    sigpic
    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
    www.sandviksbassogbongel.com

    Comment


    • #32
      Er denne trygg å koble på og lade batteri mens batteriet er koblet til bilen og cdspiller? for da kjøper eg gjerne en slik enn en ctek lader..

      grunnen eg lurer er pga forrige biltemalader tok kvelden på utgangene på min gamle cdspiller og ga bilen startsjokk.
      (dette var en eldre liten "smart" biltemalader da som har gått ut)

      Comment


      • #33
        Har hatt denne laderen selv i et par mnd nå og for en god lader dette er. Thumbs up
        Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

        Comment


        • #34
          Originally posted by Terranoise View Post
          Er denne trygg å koble på og lade batteri mens batteriet er koblet til bilen og cdspiller? for da kjøper eg gjerne en slik enn en ctek lader..
          Det går fint, gjør det hele tiden og aldri hatt noen problemer med det
          Mvh
          Ole Heen

          Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

          Comment


          • #35
            "Fantastisk lader" Jeg kjøpte denne laderen etter og ha lest denne tråden.
            Tenkte jeg skulle dele litt andre ikke så positive erfaringer.
            Den første jeg kjøpte hadde flere mangler . Den sa at batteriene jeg ladet var fulle lenge før de var det, når jeg trykket på display knappen slo den seg av uansett når det var I ladingen.
            Jeg testet dette mot to andre ladere for og Være på den sikre siden. Den andre laderen virket tilsynelatende som den skulle bortsett fra at den gikk I rep I ca 1 min uansett batteriets tilstand og type.Mulig alle er sånn men ifølge manualen skal den ikke gjøre det over en viss spening
            I dag spilte jeg musikk for første gang uten og starte bilen ned til 12v så nå skulle jeg endelig få testet den skikkelig ☺
            Den gikk som forventet opp I over 20amp. Etter ca 45 min sa det pang og den døde. Displayet er dødt, det lukter umiskjennelig svidd elektronik. Piper fortsatt fint I knappene men thats it 😉. To av to med mangler

            Comment


            • #36
              Kjipt!
              Biltema pleier å være ganske greie å ha med å gjøre når det kommer til reklamasjoner og returer dog. Men seff, hvis den drar med seg noe annet i døden så er det veldig kjipt.
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment

              Working...
              X