Announcement

Collapse
No announcement yet.

redigere tittel på tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • redigere tittel på tråd

    hvorfor viser ikke den nye tittelen man har redigert på eksisterende tråd før man har trykt seg inn i selve tråden?.
    tittelen må jo vises FØR man trykker seg inn i tråden. ellers er det jo lite poeng i det. håper det var forståelig hva jeg mente.

  • #2
    Helt enig! hadde samme problemet jeg også når jeg ville endre tittelen på tråden.
    Mvh Werner Harstad

    Comment


    • #3
      har blitt tatt opp før også uten å få noe svar. så hadde jo vert fint å fått ett svar og at det evt blir fikset.

      Comment


      • #4
        jeg har også hatt dette problemet.

        Og hvorfor kan jeg ikke slette mine egene annonser. fint om noen kan svare på det også.

        Comment


        • #5
          du verden, her var det mye respons av dem som bør svare på dette!!!

          Comment


          • #6
            Neptyr bør vel kunne svare på en del av disse spørsmålene tenker jeg
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment


            • #7
              Vi moderatorer kan hvertfall endre tittel på tråder e.t.c.

              Sleng inn en av oss en pm, så kan mye være gjort
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #8
                Det er jo kurant Typhon, men det bør da være mulig å gjøre det slik at om vi brukere endrer trådtittel, så bør det også vises før man trykker seg inn i tråden? :P
                2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Typhon View Post
                  Vi moderatorer kan hvertfall endre tittel på tråder e.t.c.

                  Sleng inn en av oss en pm, så kan mye være gjort

                  å måtte sende dere moderatorer og administrator en pm hver gang jeg vil endre tittel er jo unødvendig spør du meg da ikke for å sammenligne med andre forum osv eller for at noen skal føle dette er dårligere på noen måte, men er eneste forum jeg er medlem av denne funksjonen ikke fungerer på.

                  se for deg du driver å kjøper og selger en del. da er det jo greiere med en salgstråd istedenfor å lage nye hver gang du har andre produkter å selge. er jo trossalt tråd tittelen som får folk til å se hva det er. vil jeg tro da

                  det har vel blitt nevnt av administrator som jeg har sett vertfall der en person som selger en del ble bedt om å lage en tråd istedenfor å lage nye for hvert produkt. vedder venstre skinke på at det har noe med at han ikke fikk endret tittel, at han derfor lagde nye hele tiden
                  Last edited by pgoutlaw; 22-07-2009, 03:20.

                  Comment


                  • #10
                    Dette er faktisk en uting på nesten alle forum jeg har vært innom...

                    Det burde vært en selvfølge at brukerene selv kan editere trådtittel.

                    Comment


                    • #11
                      Jeg kan ta dette videre med noen som faktisk får gjort noe med saken. Jeg har ikke tilgang til å fikse på forumet i den grad.
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #12
                        Meh, sommerferie
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          gjort noe med dette nå da?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by kimmen View Post
                            gjort noe med dette nå da?
                            Nope .
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • #15
                              Sommerferie?
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X