Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kalos'en min er stjålet! :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kalos'en min er stjålet! :(

    Så sant som det finnes ærlige mennesker på jorda, så finnes det også rasshøl som ikke klarer å holde fingrene unna andres eiendom, og med min flaks måtte det være min tur denne gangen.

    Bilen ble stjålet utenfor Centralgaragen/Drammen MC og Bilglass et sted mellom Søndag 19.08.2012 og Mandag 20.08.2012.

    Dessverre var alt av stereoanlegg fortsatt i bilen, så er selvsagt veldig gira på å finne bilen, anlegget og ikke minst gjerningsmannen.

    Utstyr som var i bilen:
    - Alpine RUX-C701 (amerikansk utgave med blått lys)
    - Alpine PXA-H701 (en distinkt ripe som går skrått på tvers av hele topplokket)
    - Magnat Black Core One Digital
    - 2 stk. Magnat Black Core Four Limited
    - 2 stk. Optima Blue Top 4.2L
    - 4 stk. Magnat New Edge 216 midbasser
    - 2 stk. Magnat New Edge 213 mellomtoner
    - 2 stk. Magnat New Edge 213 diskanter
    - 2 stk. Magnat ADR-300 12" subwoofer
    - Masse prosonic kablingsutstyr med automatsikringsholdere, alle kabler i sort nylonstrømpe med krympestrømper i endene.
    - 4 stk sorte sportsseter i stoff (et sete er veldig slitt på venstre side, et har et lite kutt i sitteputa)

    Vet det ikke er mye kjennetegn å gå på, men om noen skulle komme over noe, spesielt den blå RUX'en, så skrik ut!!

    Legger ut bilder så fort jeg får tilgang til photobucket.

    Hadde satt utrolig pris på alle innspill, så jeg får tatt denne jævlen!
    Last edited by kalosturbo; 22-08-2012, 15:04.
    VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
    DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

  • #3
    Trist! I know the feeling...

    Legg inn søk på finn.no med varsling..

    Jeg "leter" fortsatt etter mitt som forsvant for 2år siden - eeeen dag dukker det opp - og da........
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #4
      Jeg har tenkt å lage barrièrer for mitt stereoutstyr. For eksempel skru ihjel eller lodde skruene til forsterker og høyttalere.
      ?

      Comment


      • #5
        Originally posted by Question mark View Post
        Jeg har tenkt å lage barrièrer for mitt stereoutstyr. For eksempel skru ihjel eller lodde skruene til forsterker og høyttalere.
        Da kan du banne på at de ødelegger mer enn noe annet...

        Sats heller på å gjøre bilen "ustjelelig"..

        Bruker man hodet litt, så er det mange måter å fikse så ikke bilen er kjørbar...

        Kameraovervåkning med mms og tracking koster ikke stort i disse dager.. Har man slike tiltak, så kan man jo iallefall håpe at tjuvpakket velger en annen bil enn din...
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • #6
          Vært stille på denne delen av forumet lenge, men så måtte noe slikt skje igjen
          Arg!
          Kan prøve å holde et øye åpent på de fora jeg leser og ute på veien, selv om det sikkert er liten sjans..
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #7
            Originally posted by Joakim View Post
            Trist! I know the feeling...

            Legg inn søk på finn.no med varsling..

            Jeg "leter" fortsatt etter mitt som forsvant for 2år siden - eeeen dag dukker det opp - og da........
            Smart det med finn.no tipset skal jeg gå på... jeg har jo ikke fullt såå særegne produkter som det som satt i din da, men er jo en mulighet..

            Originally posted by Question mark View Post
            Jeg har tenkt å lage barrièrer for mitt stereoutstyr. For eksempel skru ihjel eller lodde skruene til forsterker og høyttalere.
            Alt var skrudd til med ukurrante boltstørrelser og hoder, men vil man ha ting ut bruker de jo bare vinkelsliper og avbitertang, så er det ute..

            Originally posted by Joakim View Post
            Kameraovervåkning med mms og tracking koster ikke stort i disse dager.. Har man slike tiltak, så kan man jo iallefall håpe at tjuvpakket velger en annen bil enn din...
            Var inne på tracking-chip i forsterkere og i bilen, men den planen skulle realiseres nå i høst/vinter

            Originally posted by ugn View Post
            Vært stille på denne delen av forumet lenge, men så måtte noe slikt skje igjen
            Arg!
            Kan prøve å holde et øye åpent på de fora jeg leser og ute på veien, selv om det sikkert er liten sjans..
            Setter pris på alt av både hjelp og medfølelse, fikk ikke så mye av det av min far som heller var inne på "hva var det jeg sa"-sporet
            VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
            DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

            Comment


            • #8
              Forbannet trist og kjipt når slikt skjer
              Skal holde øyne og ører i beredeskap.
              Alltid gøy når enn får tak i tjuvpakket og gitt de en lekse......
              Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

              Comment


              • #9
                Utrrolig kjipt når sånt skjer ja...
                Sannsynligheten for at det er på vei til østeuropa e.l er vel også ganske stor.
                Om de faktisk går inn for å ribbe bilen for stereo anntar jeg også at de vet hva de lette etter?

                Uansett sørgelig lesning dette her. Håper tingene kommer til rette, selv om sannsynligheten for det muligens er lav.
                Håper du har god forsikring i det minste.

                Comment


                • #10
                  Jævlig kjipt, vet desverre altfor godt åssen det er selv også
                  Men var utrolig heldig og fant ut av hvem det var sist gang og han gjør det garantert aldri igjen etter at jeg "pratet" med vedkommende
                  Har ikke hatt noe innbrudd siden den gang

                  Skal holde litt utkikk i annonser på nettet de nærmeste dagene jeg også.

                  Som Joakim nevner er det blitt billig med kameraovervåking nå og det er verdt hver eneste krone.

                  Og som R-M-I nevner er det viktig og være godt forsikret. Tegn deg en spesialforsikring på anlegget. Koster noen kroner men når uhellet er ute taper en hvertfall ikke noe særlig på det.
                  Mvh
                  Ole Heen

                  Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

                  Comment

                  Working...
                  X