Hei, jeg lurer litt på hva dere med anlegg i 100.000kr klassen gjør med forskring. Det er jo mangen som får østeuropeere på besøk...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Forsikring...
Collapse
X
-
Forsikring...
Thor-Brede Kvalvåg
Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!
Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500
Tags: None
-
Originally posted by Tobbelobb View PostHei, jeg lurer litt på hva dere med anlegg i 100.000kr klassen gjør med forskring. Det er jo mangen som får østeuropeere på besøk...
Jeg har dekning for kr 150.000,- og det betaler jeg ca. kr 1.000,- for i året. (husker ikke eksakt)[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
-
1000kr er jo overkommelig! Snakka med Gjensidige, de ville se kviteringer for alt utstyr jeg putta inn i bilen for å forsikre for mer en 10.000 :SThor-Brede Kvalvåg
Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!
Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500
Comment
-
Originally posted by Tobbelobb View Post1000kr er jo overkommelig! Snakka med Gjensidige, de ville se kviteringer for alt utstyr jeg putta inn i bilen for å forsikre for mer en 10.000 :SMusikk uten bass er som jenter uten Pupper.
Comment
-
Har ekstra forsikret annlegget mitt hos IF. Er forsikret for 50.000. Husker ikke hva jeg betalter ekstra for det. De ba ikke om noe kvittering på utstyret, bare listet opp hvilke merker som det består av... stakkars personen som måtte skrive ned alle merkene...
Eneste de krevde var at bilen var utstyrt med tyverialarm.Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
-
jeg betaler 800kr for 50.000 hos gjensidige. Eneste de krevde var kvitteringer.
Sparebank 1 er bare og hoppe og drite i.. De kommer litt billigre ut en gjensidige totalt sett for meg. men 20.000kr i fastmontert utstyr er fast.. går ikke ann og øke..sound.vision.soul
Type R
Comment
-
Har full kasko hos Vesta, men der er utstyr for max 10 lapper forsikret. MEN.. For bare 500 kroner får jeg gratis veihjelp, leiebil på stedet, og økt utstyrsforsikringen til 50.000. Skulle tro det er en grense som burde passe de aller fleste som ikke har anlegg i hundretusenkronersklassen..[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostHar full kasko hos Vesta, men der er utstyr for max 10 lapper forsikret. MEN.. For bare 500 kroner får jeg gratis veihjelp, leiebil på stedet, og økt utstyrsforsikringen til 50.000. Skulle tro det er en grense som burde passe de aller fleste som ikke har anlegg i hundretusenkronersklassen..
kan jeg ringe Vesta å få sånn utstyrsforsikring uten å måtte bytte alt jeg har dit? eller har Gjensidige også sånn forsikring(som er rimlig).Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.
Comment
-
Hehe, ingen som spurte meg heller. Men herregud.. 50 lapper dekker jo bare et par fete felger med tilsvarene dekk nesten
Du får nok ikke ekstra utstyrsforsikring hos et selskap du ikke har forsikringen din hos i utgangspunktet. Men det du kan gjøre - som muligens (?) kan lønne seg - er å ha verdigjenstandsforsikring på de forskjellige komponentene dine. Dette kan dog bli en noget dyr løsning.. Så det ville jeg ikke gjort med mindre anlegget er i klassen 100.000++
Ring litt rundt og be om pristilbud. Si hva du ønsker og med hvor høy utstyrsforsikring du trenger, så får du nok tilbud. Om det som kreves er at du flytter alle dine forsikringer til et annet selskap så er vel ikke det noe problem?[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
Comment