Da har jeg samlet sammen litt utstyr som skal inn i vår Touran varebil.
Det som blir oppsettet i bilen er:
Diskant: Hertz Space 1
Mellomtone: Hertz HL 70
Midbass: Hertz HV 200
Subbass: variabelt
Forsterker: 2x Audison SRx3 + SRx1D
CD-spiller: Pioneer RS-D7R (ny sort modell)
Prosessor: Pioneer DEQ-P90
Navi og multimedia: Pioneer AVIC-X1BT
Lagringsmedia: TVIX Harddisk box m/400GB disk
Kabler: Audison Connection
Planen er å montere diskant og mellomtone i dekslet på innsiden av speilene, midbassen på orginalplass i dørene. Det blir mest sansynlig lagt opp en speak-on plugg bak i bilen til basskasse. Dette fordi det skal være lett å ta den ut når vi kjører varer og fordi vi skal kunne teste mye forskjellige kasser og elementer.
Skal se om det blir tid til å begynne i helga, da står hvertfall trkking av kabel og demping av dører først på agendan, så blir det nok støping av speilhus til frontsettet og lage baffel til midbass neste, så får vi se hvor langt vi kommer.
Skal legge ut litt bilder så snart jeg har tatt noen
Det som blir oppsettet i bilen er:
Diskant: Hertz Space 1
Mellomtone: Hertz HL 70
Midbass: Hertz HV 200
Subbass: variabelt
Forsterker: 2x Audison SRx3 + SRx1D
CD-spiller: Pioneer RS-D7R (ny sort modell)
Prosessor: Pioneer DEQ-P90
Navi og multimedia: Pioneer AVIC-X1BT
Lagringsmedia: TVIX Harddisk box m/400GB disk
Kabler: Audison Connection
Planen er å montere diskant og mellomtone i dekslet på innsiden av speilene, midbassen på orginalplass i dørene. Det blir mest sansynlig lagt opp en speak-on plugg bak i bilen til basskasse. Dette fordi det skal være lett å ta den ut når vi kjører varer og fordi vi skal kunne teste mye forskjellige kasser og elementer.
Skal se om det blir tid til å begynne i helga, da står hvertfall trkking av kabel og demping av dører først på agendan, så blir det nok støping av speilhus til frontsettet og lage baffel til midbass neste, så får vi se hvor langt vi kommer.
Skal legge ut litt bilder så snart jeg har tatt noen
Comment