Originally posted by dynabelgolfen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Originally posted by vwboy View Post154 er ikke høyt? hmm.. da lærte jeg no nytt i dag ogsåJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View PostHøyt er det ja, men det er ikke så voldsomt høyt med 4x15" med mye power. Men det jeg ville få frem er at det er veldig høyt med så lav hz.
Får håpe det blir skikk på elementene igjen Hifonic!!Reinhardt
Comment
-
Originally posted by re-load View PostShit happens... det kommer sikkert flere sjanser til å banke Finnene...
Og jeg spilte nærmere 156 enn 154 etter intens jakt på dB i Finland. Og da gikk det såvidt 7kw effekt inn på subbene. Så vil påstå kassa er ganske effektiv ved lave frekvenserJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Fiat Punto har mest sannsynlig verdens sterkeste bunnpanne! Var i Hammerfest å arrangerte dB drag og bunnpanna tar i om sporene i asfalten blir for dype.. Er ca 3-4cm til bunnpanna fra bakken. Så her må enten bil heises eller så så må motorfester modifiseres slik at motoren kommer høyere.
Men uansett.. Subbene ble limt sammen i full fart samtidig med alle forberedelsene til konkurransen. Første test ble gjort på konkurransen ved å kjøre et mini street show spl run. Resultatet ble 145 og noe. I bass race spilte jeg 149,2 i hver runde. Og dette med et element som rett og slett var skjevt
Ellers må jeg virkelig skryte av nivået i Hammerfest! Om jeg husker rett var det bare to biler under 140 dB og en av de rett under. Og to damer også som beggespilte høyt! Morsom konkurranse tross typisk Hammerfest vær
Tok også et bilde ved siden av en nyere type Punto som var lav i ræva pga bagasje
Jonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Hifonic View Post... og bunnpanna tar i om sporene i asfalten blir for dype.. Er ca 3-4cm til bunnpanna fra bakken. Så her må enten bil heises eller så så må motorfester modifiseres slik at motoren kommer høyere...
Tøft var det jo likevel da, spesielt sammelignet med den andre Puntoen
Comment
-
Originally posted by Techpoint View Post149,2 i bassrace er sånn passe ja regner med du satt inni bilen seff....
Originally posted by freddie View PostSå lav bil hadde funket MEGET dårlig med de veiene som er rundt her jeg bor...
Tøft var det jo likevel da, spesielt sammelignet med den andre PuntoenJonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostJeg tør faktisk påstå at veien over Ifjordfjellet er den som er i dårligst stand i hele landet. Og der kjørte jeg i går.. Tok en annen vei hjem i igjen selv om den var en del lengre
E8 Finland. Deilig og smooth i 120:P
Tok et bilde da æ va i tana:P
2001 Subaru Legacy 2.5 GX
1993 Subaru Legacy 2.2 GX
1987 Subaru L1800 1.8 GL
MTX, Kenwood, Polk, Blaupunkt.
Comment
Comment