Hva med Apollo A1200 da? Da slipper du å tulle med dyre skillegreier som bare er tull
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Prosjsekt Astra: Oppgadering av subwoofere
Collapse
X
-
Apollo A1200 har samma specs som er odessy 1200, ser jeg...
Men apollo batteriet er 178mm uten poler odessy er 178 med polene... og jeg har max 18cm å gå på under panseret...
Ser ut som jeg kan gå får et odessy uten problem da....
Problem løst.. Får se om jeg finner en selger i oslo/akershus som jeg kan hente hos..Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Skal en tur innom dynabel i morgen å høre litt hva subene tåler i vikelighenten og hvordan det blir med 2 forsterkere linka... Eventuelt kjøpe en forsterker til..
Så kan spøre om dem kan få inn batteriet... Ellers så koster det sikkert ikke all verden får posto, er jo noen som har gratis frakt over 2k.Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Originally posted by Buoyen View PostBlir det ikke litt lite areal tro? 2x5" har du vel plass til?
Tar jeg 5" (vis jeg får tak i det) er jeg redd får at kassa knekker, er bare enkel 22mm mdf plate ikke dobbel...
Er foresten 4" dynabel anbefaler til det elementet, men det ser veldig litte ut ja :/Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Originally posted by Hifonic View Postto 4" porter blir nok for lite. Spesielt om du skal ha så mye effekt som du planlegger.
Da var arbeidet gjort med portene, så poster et bilde...
Kan vel si at jeg kan nå spille relatift høyere og klarere nå
Og bakdøra vibrerer ganske greit , er dynabel sine bassrefleksrør jeg har brukt...
Last edited by OpelPower; 22-05-2008, 22:15.Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
du har nok under 1 ohm ja, jeg paralell koblet alle spolene på mine 9815 og målte 0,7 ohm. Målte også strøm trekk under en db "burb" det ble 259,3 ampere med 13,6 volt. Så med ca 80% effektivitet på forsterkeren blir det ca 2800wJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Var på dynabel i dag, dem da at jeg har kobla forsterkeren i 0,9ohm eksakt... Men forsterkeren kjører stabilt på ca 1ohm-- når jeg spiller sa dem...
Jeg har da kun paralel kobla 2 og 2 spoler, ikke alle 4 som du har...Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
Comment