Announcement

Collapse
No announcement yet.

STJÅLET: Vokswagen golf 3, 1994 mod (rød)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Du kan jo stikke innom Planethifi å høre me de om hvor mye de tar for montering av alarm med tracking.
    Mvh Thor Helge N. Rønning
    Alfa Romeo 156 1.8 TS
    Citroen Xantia Racerbil
    Alpine Ground Zero Focal

    Comment


    • #32
      Sonus:Har en gammal Cobra alarm som du kan få om du er interessert.

      Fungerer den fint? vanskelig og montere?

      saab9000:

      http://www.toadalarm.com/

      http://www.clifford.com/

      http://www.gapsecurity.co.uk/
      der har du litt men vet ikke om de kommer som diy, eller om du må få et verksted til å montere de..

      var mye snacks der.. Kan hende man må inn for kontroll hvis man monterer selv. de sa ihvertfall det der jeg hørte.. kan hende det er det på noen alarmer kanskje ?


      Twin MacSpark Du kan jo stikke innom Planethifi å høre me de om hvor mye de tar for montering av alarm med tracking.

      Jess, skal innom de en dag, veldig trivelige folk. ser at de selger tracking osv på hjemmesiden også.

      Comment


      • #33
        Den funket når jeg tok den ut av bilen sist, men har ikke noen bruksanvisning til den dessverre. Så du er avhengig av å finne det på nett dessverre. er vel egentlig ganske gammal når jeg tenker meg om.

        Comment


        • #34
          Problemet med slike trackere er at de er totalt ubrukelige hvia man har en slik dingesboms:

          http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35827
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #35
            oi

            Den der så skummel ut..!

            får bare håpe ingen bruker sånt her da..

            Comment


            • #36
              Bruker du sigarett-tennern?
              Hvis ikke, deaktiver den (napp ut ledningene bak).
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • #37
                Poenget var kanskje slike enheter generelt?
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #38
                  Originally posted by GENEXXA View Post
                  Bruker du sigarett-tennern?
                  Hvis ikke, deaktiver den (napp ut ledningene bak).


                  Originally posted by lyd View Post
                  oi

                  Den der så skummel ut..!

                  får bare håpe ingen bruker sånt her da..
                  Last edited by ugn; 13-11-2010, 02:31.
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by lyd View Post
                    genexxa: oi, det er vel sant det.. er litt snartenkt noen ganger..skal passe på

                    Sonus: var og kjøpte tracker nå nettop.. bilradiospes skulla ha 11 000 ferdigmontert for alarm!
                    litt i dyreste laget..
                    11 tusen kroner? Det er det dummeste jeg har hørt, hva pokker tenker de med?
                    Det er folk der ute som ikke stoppes av alarmer også, hvis en person virkelig vil stjele bilen din så stopper han ikke på grunn av en pipe lyd...
                    Last edited by San22_; 31-01-2011, 02:55.

                    Comment


                    • #40
                      Hver gang du åpner kjeften så synker du lenger ned i myra.
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ugn View Post
                        Hver gang du åpner kjeften så synker du lenger ned i myra.
                        Ned i myra? Unødvendig med en slik kommentar "ugn", skjønte at det jeg skrev nederst ikke var det smarteste i verden(derfor tatt bort), men trenger ikke å legge til en slik kommentar, virkelig unødvendig!
                        Last edited by San22_; 31-01-2011, 03:14.

                        Comment


                        • #42
                          Respekt?
                          Den forsvant i løpet av de par tre første innleggene du skrev her på forumet, når du greier gang på gang å komme med slike gullkorn.

                          Er ikke alle som kjører en "A4" som eneste ekstrautstyr er en statoilkopp. Det finnes faktisk biler som er både dyrere og 'one-of-a-kind. Hjelper lite med forsikring hvis det ikke er mulig å få tilbake det man hadde.
                          11 000,- er mye penger, men du vet jo pokker ikke hva han fikk for den summen. For alt vi vet kan det være en pakke med GPS-tracking med mulighet for å kommunisere med bilen via GSM osv.
                          Skal du få dette montert av en bedrift som skal gi garanti på jobben i tillegg så kan vi fort komme opp i 11 000,-
                          Last edited by J.T.; 31-01-2011, 04:32.
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • #43
                            tre første innleggene jeg skrev her på forumet? Er dette en slags dårlig spøk eller, hva har jeg skrevet for å fornærme deg eller noen andre? Og hvis du hinter til at jeg muligens har skrevet/spurt om ting jef ikke har peiling på, så må du regne med at det vil komme folk på slike forum som ikke har like mye peiling på bilstereo som deg.

                            Jeg hadde ikke mye sans for deg heller i starten, men jeg holdte det i det minste for meg selv, og hvis jeg noen gang får en grunn ting å slenge en stygg kommentar til deg så gjør jeg det via en pm og ikke på denne måten, så med all respekt, vær forsiktig, for din egen del.
                            Last edited by J.T.; 31-01-2011, 04:23. Reason: Bruk svar eller hurtigsvar i stedet for svar med sitat-knappen!!!!

                            Comment


                            • #44
                              Par tre første innlegg var litt løst beskrevet, burde kanskje skrevet de fleste innlegga du har skrevet.
                              Jeg vil ikke si jeg har så veldig mye peiling på bilstereo, har hatt to biler jeg har koblet anlegg i. Sikkert litt mer erfaring enn helt ferske folk, men det mest er jo bare logisk tankegang? Gjelder å planlegge litt hva man skal bruke anlegget til, hvor mye man vil legge i det og hva man ønsker å oppnå.

                              Vil man spille musikk fra f.eks Ipod så er en Pioneer 88rs2 eller en Alpine 9887 ikke det beste kjøpet man gjør.
                              At du ikke greier å lese førstesiden i min salgspost der jeg tydelig skriver at det er en feil med spilleren, og det er derfor den selges billig annser jeg IKKE som mitt problem.

                              Hva du synes om meg bryr meg like mye som været i tromsø imorgen. (og nei, jeg skal ikke til tromsø hvis du absolutt lurte).
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • #45
                                La meg forklare dette fra min side, selv om jeg ikke skjønner at du orker å tenke på det skjedde fortsatt. Slik jeg nevnte 5 ganger i posten din: "no hard feelings", og jeg mente hvert ord av det så skal jeg forklare igjen.

                                Jeg var NY her, hadde ikke peiling på hvordan søkte eller kikket etter poster, kjente ingen og hadde ikke peiling på hva slags spiller dette var i utgangspunktet. Jeg brukte google osv til å finne info om spilleren, og den virket drit bra, jeg tenkte derfor at hvis du ville selge den for 3 lapper så er dette et kupp, men problemet oppstod når jeg tok kontakt med deg, jeg fikk aldri vite at spilleren hadde problemer over tlf, og jeg fikk aldri vite at du hadde den tilsalgs på forumet (at du hadde post om spilleren), hadde du fortalt meg at den var en feil(bagatell, kall det hva du vil) på spilleren, eller om du hadde henvist meg til posten din hadde jeg selv skjønt dette.

                                Dette var ikke at jeg prøvde å være jævlig, jeg prøver aldri å være det mot noen, eller har vært det mot noen med mindre noen har fortjent det rett og slett. Jeg bare hadde INGEN peiling på hva slags stand denne spilleren var i, bortsett fra det du fortalte meg, så alt jeg hadde å gå på var å stole på deg, at du glemte det er helt greit, alle glemmer og gjør feil og jeg sa at det var greit og gratulerte deg med salget (og jeg mente det), men du må skjønne det at jeg reagerte slik jeg gjorde var fordi jeg trodde du prøvde å lure meg. Folk blir rundlurt hver dag og man må passe på hva man kjøper, sier ikke at jeg ikke stoler på deg, men som sagt så følte jeg meg lurt.

                                Du hadde følt det samme, det kan du ikke si noe på. Hvis mine kommentarer gikk hardt utover deg så beklager jeg sterkt for det, det var aldri meningen, men jeg hadde minne grunner og hvis du hadde satt deg litt i min situasjon så hadde du skjønt det.

                                Comment

                                Working...
                                X