Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har hatt ubudne gjester i garasjen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har hatt ubudne gjester i garasjen

    Har altså hatt ubudene gjester i garsjen i løpet av uken. Det er blitt stjålet 1 stk DD9518 og 1 stk SPL Dynamics D9
    Så fint om dere sier i fra om det skulle dukke opp noe mistenklig. Takker
    1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

  • #2
    Høres nesten som bestillingsran, er ikke mange som har D9 og DD9518 i garasjen. Hadde sjekket litt rundt med venner om noen har vært litt løse med leppa rundt uærlige personer.

    Skal holde øra oppe hvis noen slikt dukker opp, er ikke akkurat lett å selge bort heller.
    Mvh. Damir

    Comment


    • #3
      Da er utstyret på plass igjen
      Fikk tak i utstyret mitt for snaue 2 timer siden, og vedkommede kommer nok aldri til og stjele noe mere for og si det sånn

      Du hadde helt rett Dammed, var noen i vennekretsen min som som hadde vært litt løse med leppa rundt noen uærlige personer. Da hadde vi samme konklusjon på den saken
      1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

      Comment


      • #4
        Flaks det da..
        Tror det er den største gleden noen kan få omtrent, det og få tak i den som stjeler noe av deg..
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • #5
          Er fint og sette et eksempel hehe kjempe bra at du har fått alt tilbake igjen


          mvh kim

          Comment


          • #6
            Knallbra at du fikk alt tilbake igjen Didrik
            hehe... ser ut til at fikk "pratet" litt med vedkommende også ja
            Er jo alltid deilig når enn får tak i de, hehe
            Mvh
            Ole Heen

            Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

            Comment


            • #7
              Nice, grattis!

              Send meg en PM når du får utstyret montert i en bil. Hadde vært moro å se hvordan det yter hvis det er mulighet for liten prøvelytting.
              Mvh. Damir

              Comment

              Working...
              X