Announcement

Collapse
No announcement yet.

Engen Audio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Engen Audio

    Vil anbefale Lars Engen, som driver sitt lille firma, EngenAudio.com.
    Har handlet litt bilstereo fra denne karen, både for meg og for venner, og han er en glimrende selger med mye kunnskap, og er ærlig om sine produkter.

    Er veldig rask til å sende ut pakker, og er flink til å finne frem gode pakker og pakketilbud. En mann med mye erfaring, som er til å stole på.

    Løp og kjøp!
    Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 00:29. Reason: Tråder slått sammen, tittel endret.
    1993 BMW 318is coupe

    Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

  • #2
    Helt klart. Har handlet fra ham selv, og er stor fornøyd. Helt knall service og meget god kunnskap. Har med andre ord samme erfaringer som bjaa over her. Anbefaler å handle fra Lars Emil på det varmeste!

    Comment


    • #3
      Originally posted by bjaa View Post
      Vil anbefale Lars Engen, som driver sitt lille firma, EngenAudio.com.
      Har handlet litt bilstereo fra denne karen, både for meg og for venner, og han er en glimrende selger med mye kunnskap, og er ærlig om sine produkter.

      Er veldig rask til å sende ut pakker, og er flink til å finne frem gode pakker og pakketilbud. En mann med mye erfaring, som er til å stole på.

      Løp og kjøp!
      Akkurat som jeg skulle sagt det selv.

      Lars er også behjelpelig til og med i ettertid etter handelen er avsluttet.

      Terningkast 7! ...Oja... den finnes ikke. Får bli en sekser på Lars da...hehe
      Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

      Pioneer
      EarthQuake
      Hertz
      Evus
      Kinetik

      Comment


      • #4
        Slenger meg på her. Engen er en god selger som jeg ikke har annet enn positivt å fortelle om
        Prosjekt SQ Audi A3

        Comment


        • #5
          En kar fra Bergen som kjøpte et sett Soundstream Tarantula SST4.0 etter min anbefaling beskrev Engen Audio som "et raskt og hyggelig sted å handle"
          Last edited by epifant; 31-01-2008, 01:45.

          Comment


          • #6
            Kjøpte en GZ Hydrogen 8", Fikk den innen en uke. Anbefales.
            2001 Subaru Legacy 2.5 GX
            1993 Subaru Legacy 2.2 GX
            1987 Subaru L1800 1.8 GL
            MTX, Kenwood, Polk, Blaupunkt.

            Comment


            • #7
              anbefalt

              kjapp og god handel, anbefalast på sterkaste

              Comment


              • #8
                Handlet med godeste Engen i dag jeg. Møtte han siden jeg ikke bor så langt unna der han holder til. Alt var som lovet, fikk med en pose med alt jeg trengte av kabler, sikringsholder og det som var. Måtte ha en overgang mellom antennepluggen og spilleren, og denne tok Engen fra sin egen bil, så jeg kunne kose meg med radioen hjem. Jeg trengte også en splittblokk som jeg ikke hadde nevnt for han tidligere. Dermed tok vi turen opp til lageret hans, og splittblokka fikk jeg med i prisen. Ikke dårlig.

                Alt i alt kjempebra service og en meget hyggelig mann. Gode priser også. Anbefales på det sterkeste!
                Mvh
                Jonas Ramsrud

                Renault Kangoo 4x4 varebil
                Soundstream Lil Wonder LW5.830
                Fusion NV-CM525
                Hertz ES250D
                Pioneer DEH-P40MP

                Comment


                • #9
                  kan ikke si annet enn de andre her jeg nei

                  storfornøyd me Lars her og hans kundeservice

                  anbefaler å handle hos han
                  MVH, Øivind Sandvik
                  sigpic
                  www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                  www.sandviksbassogbongel.com

                  Comment


                  • #10
                    Som nevnt på alle postene over er Engen virkelig seriøs når det gjelder å få levert ut varene og sporingsnummeret sendt til kjøperen!
                    Småting som sikringer og annet rask du ikkje tenker på i farten er ikkje noe problem da han hjelper deg å huske!

                    Anbefales!!

                    Comment


                    • #11
                      suverent

                      må si meg enig i de andre her. lars engen er den beste jeg har handlet hos. veldig god kunnskap. masse vare, fine priser. gitt meg litt extra + pluss gode priser. har handlet masse kabler, sikringer, demping osv.. 2x 12" fusion nv serie. soundstream xxx 6500. kjempe fornøyd. anbefales på det sterkeste

                      Comment


                      • #12
                        Lars Engen er en geinal mann!

                        Meget grei å prate med og kommer alltid med noe pene tilbud
                        Pioneer - Hertz - Zealum
                        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                        Comment


                        • #13
                          Henger med med på lasset her! Lars har alltid vært tilgjengelig på tlf når jeg har trengt hjelp eller bestilling. Lars anbefales på det varmeste..
                          VW/Audi ende-tusi-ast!

                          Comment


                          • #14
                            Fikk pakken kjapt, og den var godt pakket inn : )

                            Comment


                            • #15
                              EngenAudio god selger

                              Meget god selger med gode priser og rask levering Anbefales på d sterkeste.
                              Last edited by bmw520; 20-04-2008, 13:08.
                              Ronny Karlsen
                              02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                              96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                              Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                              Comment

                              Working...
                              X