Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bare for gøy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bare for gøy

    Heisann gutta.

    Lenge siden jeg har vært innom her nå, men kom over noen klipp her om dagen der vi for moroskyld skulle sprenge noen DD høyttalere som Posten hadde klart å ødelegge noe hinsides på veien til meg, i tiden jeg drev DDaudio.no.

    Og så var det jo gøyalt å se hvor mye dem tålte når jeg testet med en 7kw PA forsterker, men oversteg aldri mer enn 2kw RMS.

    Uansett, tenkte å bare klippe dette sammen og dele det med dere. Håper det ikke blir 2 min med bortkastet tid
    http://www.youtube.com/watch?v=CbrMLgFC7ts


    Til dere som har dette settet fra DD, så tåler dem selvsagt ikke 2 kw. Spolen går jo til helsike når den bunner i magnetgapet og kjølingen er jo mye bedre når de ikke er i kasse. Men det var imponerende i forhold til prisen på dem Og ikke mist litt gøyallt
    Last edited by DD-Henrik; 24-11-2011, 00:33.
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    Arti. Prøvde noe det samme på Neby Hifi i Drammen i hine hårde dager. 4" Pioneer dual cone nom 10w, max 50w. 50 Hz rett fra 10a kurs i veggen var lit brutalt, kan en si. Men, det holdt 2 sekund før alt fløy overalt. Hehe. Prøvde senere det samme med 12" JBL GTi i optimal kasse. Vi gikk lei etter 4 min, elementet var like godt. Konfeksjons-forretningen vegg-i-vegg ringte sheriffenpga bråk. (vi hadde ikke hørt noe som helst)
    Mathias.... Soundman is alive
    Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
    Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

    Comment


    • #3
      Hehe.

      Man finner lissom litt av barnet i seg i det man ser røyken sprute opp alle veier fra elementer

      Har et par gamle Marantz høyttalere jeg skal kaste, men jeg kan jo smekke dem inn i veggkontakten på en 16 amper sikring og legge opp noen klipp her hvis folk ønsker
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #4
        bare å legge ut film det ;-)
        VW Golf 4
        Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
        Simen Sormbråten

        Comment


        • #5
          haha diskanten pagg ivertfall te he"#¤%&
          Last edited by vw performance; 27-11-2011, 15:50.
          fusion/audi system xIon/digitals design

          Comment


          • #6
            Hehe, ikke verst.

            Forresten veldig rart å høre noen fra Kristiansand på youtube

            Comment


            • #7
              Gamle Marantz?? Hiv ut bilde før du ødelegger er du snill!

              Comment

              Working...
              X