Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lagde ferdig motoren til subben i dag:


    Mvh. Damir

    Comment



    • Lav sol og Polaroid solbriller måtte bare fanges i action
      Ikke beste kameraet, tlf
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment




      • Ikke stå i skoffla.. Dansefebern kan kommer når som helst!
        ~Mentalt etterpåklok nybegynner

        Comment


        • Dette driver jeg med om hverdagene nå, profilering av 18stk firmabiler for samme firma:



          Var også en tur ut på verkstedet til noen kompiser, der står de på for å bli klare til årets racing-sesong, bla med ombygging av denne Ultima GTR'en. Nå er tanken flyttet inn i bilen for bedre vektfordeling:


          Og denne Celicaen er bygget om fra gatebil til ren racingbil, noe over 400hk i den ved sist benkkjøring:


          Golf VR6 Turbo med nybygget motor klar til bremsing i Dynapack (til 700.000kr):


          Og ikke minst så fikk de tid til å sette på sommerhjula og justere litt på coilovers på min lille Lupo
          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

          Comment


          • hadde ikke du på carbon folie på panseret ditt også haakon
            VW Golf 4
            Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
            Simen Sormbråten

            Comment


            • Hadde det, men nå skal den snart helfolieres i en annen farge, da blir det kun taket som blir med carbonfolie.
              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

              Comment



              • Gammel MTX 15" slengt inn i ei gammel kasse, men spiller faktisk bra
                ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                Comment





                • Slakke, slakke, slakke... Hele fukings bilen -.-
                  Bærebru, endeledd, drivledd, clutch, toppakning, hjullager, frontrutæ, blenkløkt, regreim, girkasse, sentrallås ++

                  Må vel sponse på ny clutch og utløserlager så jeg får bilen i drift igjen.. Men toppakninga er passe gåen.. Så må vente til den 16 da jeg får mer lønn så jeg kan kjøpe ny, først da får jeg brukt bilen igjen -.-
                  ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                  Comment


                  • Originally posted by Kemn View Post



                    Slakke, slakke, slakke... Hele fukings bilen -.-
                    Bærebru, endeledd, drivledd, clutch, toppakning, hjullager, frontrutæ, blenkløkt, regreim, girkasse, sentrallås ++

                    Må vel sponse på ny clutch og utløserlager så jeg får bilen i drift igjen.. Men toppakninga er passe gåen.. Så må vente til den 16 da jeg får mer lønn så jeg kan kjøpe ny, først da får jeg brukt bilen igjen -.-
                    auda........

                    Comment


                    • Jeg ville solgt den som delebil i stedet for å utføre alle de reparasjonene
                      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                      Comment


                      • Originally posted by Akilles View Post

                        Gammel MTX 15" slengt inn i ei gammel kasse, men spiller faktisk bra
                        Har du teipa kassen sammen? :P hehehe
                        Runar E. Olsen ~ Moderator
                        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                        Comment


                        • Originally posted by J.T. View Post
                          Jeg ville solgt den som delebil i stedet for å utføre alle de reparasjonene
                          Jeg ble lurt trillrundt å kjøpte bilen for 30+...
                          Vil prøve å få litt igjen for den
                          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                          Comment


                          • 30+ sier du? Men tror ikke det er så mange her på forumet som har lyst på den, så du må nok prøve å selge den et annet sted.
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • Originally posted by TakeTheTime View Post
                              30+ sier du? Men tror ikke det er så mange her på forumet som har lyst på den, så du må nok prøve å selge den et annet sted.
                              Han har vel forsåvidt aldri prøvd direkte å selge den her på forumet heller..
                              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                              Comment


                              • Originally posted by J.T. View Post
                                Han har vel forsåvidt aldri prøvd direkte å selge den her på forumet heller..
                                Sa da aldri det J.T., jeg bare informerte han.
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                                Comment

                                Working...
                                X