Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sinfoni 150.2 forsterker (opptil 1x925W)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sinfoni 150.2 forsterker (opptil 1x925W)

    Sinfoni 150.2 forsterker selges.
    Mange forskjellige muligheter når det gjelder tilkoblinger.
    Se linken for alternativer og specs!

    http://www.audissy.com/150_2x.pdf

    Husker ikke hva jeg ga for denne, men den var ikke billig. Fant den til rundt 800 dollar (ny) på web. Etter hva jeg forstår er dette en SQ forsterker.

    Selges høystbydende!

    Er ikke inne her så ofte, så sms eller ring meg på 47 88 77 77.

  • #2
    For å sparke igang, starter budrunden på 1000 blanke norske kroner :-)

    Comment


    • #3
      1000 kr er notert.
      Jeg lar det stå til tirsdag kl 12. Hvorfor tirsdag sier du? Jeg skal inn på sykehus i ettermiddag, og er forhåpentligvis tilbake til tirsdag.

      Comment


      • #4
        Bud på 1400 pluss frakt står til kl 14

        Comment


        • #5
          Solgt for 1400

          Comment


          • #6
            Sendte deg en personlig melding tidligere idag (klokken 11) med bud på 1500,- pluss frakt, kjipt for din del at du gikk glipp av det..
            Last edited by Han5y; 18-03-2014, 17:52.

            Comment


            • #7
              Sånn til framtidig referanse, så burde du holde deg til dine egne regler ang bud og tidsfrister. Det er lite som skaper dårligere stemning på ett kjøp/salg fora enn useriøse kjøpere/selgere. I dette tilfellet sier du budfrist er tirsdag kl 12, og så er forsterkeren solgt under 12 timer etter posten ble laget. Jeg hadde ikke trengt å skrive noe om dette, da jeg ikke var interessert i forsterkeren i utgangspunktet, men det der var i grunnen bare slemt gjort mot de som eventuelt satt litt på gjerdet for å se om prisen steg noe mer enn 1000,- som var budet som ble gitt først.
              Sture Vedal

              Comment


              • #8
                Som skrevet i første post; jeg er ikke så ofte innom dette forumet. Jeg ga samtidig beskjed om at jeg nås på telefon. Jeg skrev også at jeg var på sykehus.
                Hvordan dere velger å takle dette, er opp til dere.
                En kjempeflott forsterker ble solgt i dag kl 14 (som var min regel) for 1400 pluss frakt. Om du hadde lest han5y, hadde du fått med deg (som de 3 andre her på forumet) at jeg var på sykehuset.
                Budsjettet ryker ikke for en hundrings heldigvis
                Chin: alle andre fikk med seg mitt budskap i første post bortsett fra én person.

                Når det er sagt, skal jeg sørge for å være enda tydeligere neste gang.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bauer View Post
                  En kjempeflott forsterker ble solgt i dag kl 14 (som var min regel) for 1400 pluss frakt. Om du hadde lest han5y, hadde du fått med deg (som de 3 andre her på forumet) at jeg var på sykehuset.
                  Det er jo tross alt kjempebra for deg at forsterkeren ble solgt, og bærer selvfølgelig ingen nag på deg pga. dette. Å følge med på personlige meldinger er ikke alltids barebare. :-)

                  Comment


                  • #10
                    Solgt for 1400????? LOL Hadde du ventet litt til så kunne du fått mye mer, men men.

                    (Barnslig skrevet, jeg vet, men denne er verdt et par kroner mer enn dette!)
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment

                    Working...
                    X