Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix Gold Outlaw og M44

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Phoenix Gold Outlaw og M44

    SOLGT


    Hei og hopp godtfolk.


    Jeg har en PG Outlaw og en M44 liggende som kunne trengt et nytt hjem,
    Disse har ikke vært i bruk på alt for mange år, men de fungerte topp sist de var i bruk i en gammel 240 eller Manta eller hva det nå enn var back in the days ^^

    Kjærringa mener dessverre at plassen de tar opp kan bli brukt til noe mer fornuftig, så må da selge disse.

    Hvis du kjenner minnene strømmer på, at du angret på å ha solgt dem en gang i ungdommen og gjerne skulle hatt dem igjen så har du sjansen nå

    Jeg holder i Strømmen/Lillestrøm området, og disse bør hentes da de veier en del og Outlaw`n er stor som en faen, så kan se for meg at frakta kan bli litt dyr.


    Kom med et fornuftig bud her, så blir vi nok enige

    M44`n har sett bedre dager, men Outlaw`n ser veldig bra ut.
    Høyeste bud over 4000 får dem


    Mvh
    Simen
    93878765
    Attached Files
    Last edited by Fyril; 21-11-2016, 01:06.

  • #2
    outlaw`n er det m50 eller m100?
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Originally posted by HLS View Post
      outlaw`n er det m50 eller m100?
      Outlaw har 1x M50 og 1x M100 i samme chassie
      http://webfaq.phoenixphorum.com/M_Special.htm

      Comment


      • #4
        Hei, har du bege forsterkere?

        Comment


        • #5
          Er det i orden at jeg går rett til sjefen, og forhandler pris med henne ?

          Mistet en surround forsterker jeg ikke "hadde" bruk for på denne måten til broren min fikk kanskje 500kr for noe som var verdt 3-4 000 kr Jeg fikk stjelt tilbake subben hans senere, så går opp i opp
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment


          • #6
            Originally posted by Defus View Post
            Er det i orden at jeg går rett til sjefen, og forhandler pris med henne ?

            Mistet en surround forsterker jeg ikke "hadde" bruk for på denne måten til broren min fikk kanskje 500kr for noe som var verdt 3-4 000 kr Jeg fikk stjelt tilbake subben hans senere, så går opp i opp


            Hehehe.. Enda godt det var broren din du mista den til da Så var det ikke så langt å dra for å umiste den tilbake

            Comment


            • #7
              Fått noen bud på de?
              Fortsatt til salgs?

              Comment


              • #8
                Originally posted by estens View Post
                Fått noen bud på de?
                Fortsatt til salgs?
                Kan se ut til at de blir sendt til Stavanger nå.
                Men får svar på det nå i morgen vil jeg tro.

                Sier ifra om de ikke blir solgt.

                Comment


                • #9
                  Jeg skrived han sms, og avtalt at jeg skal kjøpe alle forsterkere, ingen tilbake melding, vær forsiktig!!!

                  Comment


                  • #10
                    Hva skal man være forsiktig med, at noen andre kjøper de foran nesa på deg?
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • #11
                      Han sier at han har alle forsterkere, og det er ikke solgt, og at jeg kan kjøpe alle av deise, pluss jeg dekke frakt. Etter på ingjen svar... Typisk norsk avtale.
                      ung du er prick

                      Comment


                      • #12
                        Vi tekstet litt frem og tilbake. Også ble jeg sendt ut på jobb, så jeg glemte rett og slett hele greia.
                        Siden hørte jeg ikke fra han noe mer.

                        Så beklager useriøs oppførsel Renovatio. Det var ikke med vilje å bare bli stille.
                        Glemte det rett og slett :/


                        Forsterkerne er forresten solgt

                        Comment

                        Working...
                        X