Announcement

Collapse
No announcement yet.

dBDrag i Støperiet i Tønsberg 3. og 4. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dBDrag i Støperiet i Tønsberg 3. og 4. august

    dBDrag/Bassrace konkurranse i Støperiet lørdag 3. august og søndag 4. august. To dager, to konkurranser. Hoveddommer er Hans Emil Huse.
    Støperiet er en stor gul og gammel industribygning med et lite moderne tilbygg. Nok strøm og toaletter. Spar butikk rett over veien.
    Her er en liten beskrivelse av veien:
    Fra E18, ta inn til Tønsberg Sentrum. Kjør vei 308 forbi Shell og gjennom en liten tunnel og gjennom Tønsberg. Fortsett til et stort lyskryss og hold til høyre mot Tjøme. Rett etter broen over til Nøtterøy ta første avkjøring i rundkjøringen. Fortsett langs veien og ta til høyre bort Solveien. Kjør rett frem til første rundkjøring, ta første avkjøring og så til høyre igjen rundt Spar butikken. Da ser du Støperiet på venstre side. Bruker du GPS, legg inn Spar Kaldnes Brygge, Rambergveien 1, eller Rambergveien 11. Hvis problemer, ring Andreas på 93091132 eller Eivind på 97523885.
    Møt opp og gi tips og råd til nybegynnerne. Det er et stort potensiale for nye medlemmer.
    Eivind Henriksen

  • #2
    Artig, regner med at jeg kommer til å ta turen på dette.

    Hvordan er overnattingsmulighetene i nærheten? Litt lengre enn at jeg tror jeg gidder å reise hjem (2 timer hver vei)

    Comment


    • #3
      Originally posted by trustno1 View Post
      Artig, regner med at jeg kommer til å ta turen på dette.

      Hvordan er overnattingsmulighetene i nærheten? Litt lengre enn at jeg tror jeg gidder å reise hjem (2 timer hver vei)
      Active Cabin Hotel med fri adgang til Badeland og treningssenter er ca. 700 meter fra Støperiet. Sjekk nettet. Dette er Tønsbergs rimeligste alternativ. Rett over gangbroen fra Støperiet ligger Quality Hotel som er nært, men et dyrere alternativ.
      I Tønsberg er det også et vandrerhjem. De har vunnet pris for beste vandrerhjem. Rimelig og godt. Vi i Tønsberg Roots Club (www.trc.no) har brukt det til artister og de var meget godt fornøyd.
      Eivind Henriksen

      Comment


      • #4
        Originally posted by eivindh View Post
        Active Cabin Hotel med fri adgang til Badeland og treningssenter er ca. 700 meter fra Støperiet. Sjekk nettet. Dette er Tønsbergs rimeligste alternativ. Rett over gangbroen fra Støperiet ligger Quality Hotel som er nært, men et dyrere alternativ.
        I Tønsberg er det også et vandrerhjem. De har vunnet pris for beste vandrerhjem. Rimelig og godt. Vi i Tønsberg Roots Club (www.trc.no) har brukt det til artister og de var meget godt fornøyd.
        Numedal. Kjenner du keramikeren Kari Bjørnsrud, hils fra meg og kjøp med et par veggfat med telysholdere. Jeg kjøper tvert. Trenger et par til til pipen i heimen. Vis henne hvordan en sub ser ut så lager hun fat med sub som motiv. Gjør hun det kjøper jeg.
        Eivind Henriksen

        Comment


        • #5
          Originally posted by eivindh View Post
          Numedal. Kjenner du keramikeren Kari Bjørnsrud, hils fra meg og kjøp med et par veggfat med telysholdere. Jeg kjøper tvert. Trenger et par til til pipen i heimen. Vis henne hvordan en sub ser ut så lager hun fat med sub som motiv. Gjør hun det kjøper jeg.
          Kan ikke si jeg kjenner henne nei, men mulig at kjerringa gjør det, vet du hvor hun holder til?

          Comment

          Working...
          X