Announcement

Collapse
No announcement yet.

Les denne.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    funker det ja. Man kan jo velge å ikke få varsling om det kommer nye innlegg.
    Mvh. Damir

    Comment


    • #32
      Se denne tråden Dammed: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=8790

      Der finner du svaret du leter etter. Bruker det selv, og fungerer strålende.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #33
        Vil tro at dette fungerer bra om man ikke kan oppfører seg, og får advarseler.
        1.Gang 5/5 = 1 uke
        2.Gang 5/5 = 1 mnd
        3.Gang 5/5 = Banned.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • #34
          Originally posted by GENEXXA View Post
          Vil tro at dette fungerer bra om man ikke kan oppfører seg, og får advarseler.
          1.Gang 5/5 = 1 uke
          2.Gang 5/5 = 1 mnd
          3.Gang 5/5 = Banned.
          Høres litt for heftig og firkantet ut. Steng ute etter skjønn. Noen dager per gang burde holde. Og er det noen som stadig må ut på "ferie", så er det grunn til å vurdere permanent utestengelse.

          Comment


          • #35
            Bilnaziforumet.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #36
              Når ikke folk kan oppføre seg som voksne mennesker så må man ty til sånt. Har ikke noe med å være nazi å gjøre, det har med å holde forumet i en sånn forfatning at det ikke skremmer bort de som ønsker å henge på et forum. Har selv hatt admin-ansvar på annet forum, og vet hva som skjer om man ikke tar grep, for å si det sånn. Da kan det fort hende at .com-varianten det har vært snakket så mye om her i det siste blir et godt alternativ for mange...

              Comment


              • #37
                Problemet er at vi ikke vil bli som bilforumet...

                Det var helt grusomt på slutten.
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • #38
                  Jaja, man har da i det minste Bilstereoforumet.com om det skulle skjære seg her

                  Hvordan skal dette funke i praksis? er det hver enkelt medlem som gir meg en prikk hver gang jeg er storkjæfta?
                  Hvor går grensa? Kan man bruke ord som dust? Og hvis man er nordlæning er det vel greit å bruke ord som hæstkuk?

                  Og hvis man sier dust, har man da fått en dårlig oppdragelse eller er det noen som er litt for hårsåre?
                  Folk som jobber i mannsmiljøer er jo vant til slik, kanskje noe annet med de som jobber i kvinnemiljøer?

                  Comment


                  • #39
                    Nå må vi ikke overdrive disse "problemene"!
                    Dette forumet hadde som hensikt og ta over for bilstereodelen på BSF siden det forumet ble supernazi og helt håpløst styrt av moderatorene der. Og om jeg ikke husker helt feil ble det sagt at slik skulle det ikke bli på dette forumet. Vi er ikke så mange her at det skal være nødvendig og drive slik "styring" av voksne folk.

                    Det jeg har gjort til tider er å sende PM til folk som blir litt vel varme i trøya og slipper ut alt dritten gjennom tastaturet, og det har funket i de fleste tilfeller. Folk flest klarer faktisk å holde igjen og ta imot råd. Om de ikke gjør det kan man begynne å vurdere slike tiltak, men helt ærlig så mener jeg at det ikke skal være nødvendig på et såpass lite forum der alle i grunn skal dele samme interessen.
                    Jonas Tautra
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • #40
                      Jeg kan godt leve med reglene som de er nå per dags dato.
                      Bare at de blir mer fulgt.

                      Jeg viste ikke at det var derfor forumet ble opprettet (se join dato). Og da skjønner jeg at dere "eldre" medlemmer stiller dere mer kritisk til mer "nazi regler" :P

                      Men en ting jeg ikke liker, er nedrakking eller mobbing på forumet. Og jeg ønsker en full stopper på det. Vi er alle her voksne, og kan oppføre oss som det.
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                      Comment


                      • #41
                        må si meg enig i at jeg ikke liker utviklingen dette peker mot, det som er det deilige med dette forumet at det er friheten. Å det bør gå ann å beholde den.
                        greit at temperaturen kan bli litt høy i enkelte diskusjoner, men da bør det holde at noen kommer inn å sier i fra i tråden at det er på tide å roe seg og eventuelt ta diskusjonen vidre på pm eller noe. Liker svært dårlig å få redigert innleggene mine, OT kan seff slettes.
                        5/5 advarsler så er det lufte tur, ja vel, men hvor skal grensen gå? eller er det kun synsing, dagsform og trynefaktor som gjelder?
                        Steffen Hammersgård
                        Alpine - Mosconi
                        Min prosjekt tråd

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Stianuno View Post
                          Jaja, man har da i det minste Bilstereoforumet.com om det skulle skjære seg her

                          Hvordan skal dette funke i praksis? er det hver enkelt medlem som gir meg en prikk hver gang jeg er storkjæfta?
                          Hvor går grensa? Kan man bruke ord som dust? Og hvis man er nordlæning er det vel greit å bruke ord som hæstkuk?

                          Og hvis man sier dust, har man da fått en dårlig oppdragelse eller er det noen som er litt for hårsåre?
                          Folk som jobber i mannsmiljøer er jo vant til slik, kanskje noe annet med de som jobber i kvinnemiljøer?
                          Grensa er veldig lav visst. Påpekte litt friskt at TS ikke ga nok info og deretter fikk jeg en prikk. Selv om jeg forklarte i samme innlegget hvilken info vi trenger. Kalte ikke TS for en idiot eller noe, men men.

                          Så ja, dette kan bli veldig Nazi hvis folk bruker det slik.

                          edit:

                          hvor langt tau trenger jeg for å løfte en piano inn i et hus?

                          Er ca et like bra spørsmål.
                          Last edited by Dammed; 08-09-2010, 23:21.
                          Mvh. Damir

                          Comment


                          • #43
                            Dammed: i ditt tilfelle var det hvordan du fremstilte spørsmålene på, du kunne fått mye mer ut av TS om du hadde omformulert deg.

                            Men ja, jeg vil nødig ha et system hvor folk får prikker og blir kastet ut deretter.
                            Jeg er mer enig med Hifonic, at en PM til de brukerne det måtte gjelde, holder i massevis.

                            Jeg har selv sendt PM, har og sett enkelte kranglefanter som bare må ut herfra også, men der har vi vært tolerante.
                            Verken jeg eller noen andre moderatorer ønsker å være nazi, men som noen påpeker, det blir en kule varmt her til tider.
                            Og det må jo noen sette en stopper for.

                            Neptyr laget denne posten slik at dere BRUKERE kan være med på å dra forumet tilbake, slik DERE vil ha det, og det må vel være positivt?
                            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                            Comment


                            • #44
                              Absolutt, jeg kunne skrevet det annerledes, men jeg syns ikke det var verdt å redigere posten min og gi meg en prikk. Det blir litt for nazi syns jeg, det må være vel være lov å sette ting litt på spissen på forumet uten at det blir endret?

                              Altså jeg er absolutt enig at man skal holde en høflig tone på forumet. Men for å være helt ærlig så var ikke det uhøflig etter min mening. Kvass uttalelse ja, men uhøflig nei.

                              Absolutt, kudos til denne posten. Så lenge det blir utført noe med tiden, så er slike poster som denne bare positivt.
                              Mvh. Damir

                              Comment


                              • #45
                                Den prikken har jeg ikke fått med meg, og jeg har heller ikke tenkt å la deg få noen.
                                Du irettesetter deg jo etter det vi sier, så jeg ser ikke noe prikk-grunnlag.

                                Og ja, du er ikke den første som får slike poster redigert av meg, og heller ikke den siste.
                                Forskjell på å sette ting på spissen, og å skrive det slik at folk skjønner at du rakker ned
                                2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                                Comment

                                Working...
                                X