Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koble forsterker til cd-spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Koble forsterker til cd-spiller

    Hei
    Har et spørsmål angående kobling av forsterker. På cd-spilleren er det 2 rca utganger, jeg skal bruke en 4-kanalsforsterker, der en kanal er brokoblet for sub. Hvordan skal jeg da koble med phonokabel mellom forsterker og spiller?

  • #2
    du bruker alle phonokabler selv om du brokobler.

    Comment


    • #3
      Jepp som kimmen sier.. Dra to sett med phonokabler bakover, og så kjører du front på front og rear som du brokobler, og setter forsterkeren din til sub eller low-pass om du har den muligheten på forsterkeren. , som k
      Sture Vedal

      Comment


      • #4
        Takk for svar, men jeg har rear L og rear R på cd-spiller, mens jeg skal bruke 3 kanaler (3 rca innganger) på forsterker. Må jeg da splitte phonokabelen?

        Comment


        • #5
          da blir det noe annet ja. Hvilken forsterker har du? På mangen 4 kanalere er det en bryter/knapp du kan bruke tilfelle du har spiller kun en linjeutgang som den du har. Det er vel en phono out på forsterkeren også? Da brukes du phono fra spiller til front på forsterker, så kjøre du kabel fra phono out på forsterkeren til rear inn. Dette har funket for meg tidligere.

          Bakdelen er at du ikke kan fade fra spilleren.

          Comment


          • #6
            Har boschmann pch-4882ex. Så jeg skal kjøre phono fra spiller til inngang til frontene og phono mellom utgang til inngang på forsterker?

            Comment


            • #7
              jepp,..............

              Comment

              Working...
              X