Announcement

Collapse
No announcement yet.

spilleren er heletide på.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spilleren er heletide på.

    Hei, har et lite problem at spillere er heletiden på. Er på når jeg ikke har nøkkelen inni tenningen.... hjelp?
    Hva kan jeg gjøre sånn at den kommer på når jeg har den på acc i tenningslåsen?

  • #2
    Bruker du ISO-kontakt eller har du lagt opp egen kurs til spilleren?

    Mål deg til hvilken ledning fra dashen som er fra tenningen.

    Mål med multimeter når nøkkel er vridd om, og når den ikke er vridd om. Der det kun er spenning når nøkklen er vridd om er ledningen du er ute etter. Koble deg via den.
    Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

    Comment


    • #3
      Bruker iso kontakt. Den var sånn også med gammle spilleren. Men den kunne jeg slå av.

      Comment


      • #4
        Ok, mulig du må bytte om rød og gul ledning som går til iso.
        Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

        Comment


        • #5


          Der e hvor strøm og jord og de dere er som går inni iso kontakten, hvilken av dem skal jeg prøve og bytte ?
          Den andre kontakten er hvor alle høytaleran er kobla til.

          Comment


          • #6
            hadde trengt hjelp fortest mulig Takk på forhånd!

            Comment


            • #7
              Ingen som har forslag?

              Comment


              • #8
                Finn ut ved hjelp av multimeter hvilken kabel som gir konstantstrøm og hvilken kun gir strøm med tenning på.
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • #9
                  Det står jo power og acc på kontakten din, da må du bare måle om det er spenning av og på i takt med at du vrir nøkkelen, på den det står acc på, og konstant spenning på den det står power på

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cossiemk1 View Post
                    Det står jo power og acc på kontakten din, da må du bare måle om det er spenning av og på i takt med at du vrir nøkkelen, på den det står acc på, og konstant spenning på den det står power på
                    Okei, men har ikke tilgang til multimeter -.-
                    Skal prøve og få tak i

                    Comment


                    • #11
                      Nullstiller spilleren seg da du skrur av bilen og spilleren?

                      Isåfall kan det hende du må bytte om på kabelen som følger med spilleren, på Kenwood-spillere så er det mulig å bytte på den gule(memory) og rød(power). Det er iallefall sånn på Audien jeg har, da det visstnok skulle være snudd på de orginalkablene på spilleren.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 240T View Post
                        Okei, men har ikke tilgang til multimeter -.-
                        Skal prøve og få tak i
                        Koster vel ikke hundre kroner engang hos biltema

                        Comment


                        • #13
                          Nærmeste biltema er minst 10 timer med kjøring men har lånt et mulimeter fra skolen da

                          Comment

                          Working...
                          X