Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan spiller

    Har veldig lyst på en gooood spiller med mange utganger samt mulighet for tilkobling til HDD Noen ideer?


    Har 1 din og ikke 2din

  • #2
    Vel, med alpine d106 og den nye usb adapteren som skal være rett rundt hjørnet, så kan man spille musikkvideoer og ukomprimert wav fra usb.

    Med tanke på alle fordelene en usb minne pinne har, så mener jeg man ikke har behovet for harddisk. Det finnes jo også usb harddisker hvis man absolutt ønsker dette. Med tanke på fuktighet og vibrasjoner f.eks så ser jeg kun bakdeler med en harddisk med bevegelige deler.

    Så er det hd for f.eks kopiering av musikk du er ute etter? Hvis ikke, anskaff deg en iva-d106 :-)

    http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=3342

    Comment


    • #3
      enkelt å greit en usb harddisk som jeg kan koble til pcen min og overføre all musikk for så koble til spilleren


      Men hvordan harddisk er og anbefale




      Vil ha en del filmer og masse musikk via den HDD Så slipper jeg masse plater i bilen


      og trekker lite strøm som passer til USBen på spillern



      Har godt over 30 000 sanger,men kansje det holder med en 16gb minnepenn?
      Last edited by Sokki88; 14-02-2010, 22:03.

      Comment


      • #4
        harddisk er helt dødfødt nå for tiden nå usb minnepenner er så rimelige som de er.
        stort sett 99% av alle portable disker trenger power i tilegg til usb, de som ikke har har så sinnsykt dårlig søkehastighet så de er ikke brukbare til noe omtrent. nå vet jeg ikke hvordan usb støtta til de forskjellige spillerene er men usb skal jo i teorien takle 256 enheter påkobla
        VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

        Comment


        • #5
          du får jo 32GB minne penner til 5-600kr å 64GB til rett rundt tusen lappen :P
          Bass kan sammenlignes med pupper jo større jo bedre
          (men det er måte på f.eks http://flyingchaos.blogg.no/12424974...t_lolo_fe.html )

          Comment


          • #6
            Om du ikke trenger skjerm, så er er Kenwood KDC-W7644 en kanonfin spiller, og på tilbud nå. Anbefalt utsalgspris på denne er 3095,-.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Elutstyr.no View Post
              Vel, med alpine d106 og den nye usb adapteren som skal være rett rundt hjørnet, så kan man spille musikkvideoer og ukomprimert wav fra usb.

              Med tanke på alle fordelene en usb minne pinne har, så mener jeg man ikke har behovet for harddisk. Det finnes jo også usb harddisker hvis man absolutt ønsker dette. Med tanke på fuktighet og vibrasjoner f.eks så ser jeg kun bakdeler med en harddisk med bevegelige deler.

              Så er det hd for f.eks kopiering av musikk du er ute etter? Hvis ikke, anskaff deg en iva-d106 :-)

              http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=3342

              Har det USB-adapteret kommet enda? Noen erfaringer med det?
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • #8
                HDD med flash minne som kun trenger USB for og fungere funker fint i bil det.
                Selv har jeg en 250GB WD HDD som jeg har brukt litt i bilen. Funker det.
                Flash minnet sørger for at det tåler vibrasjoner.
                VW Corrado - Prosjekt bil
                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                I´m BANKRUPT - A G60 owner

                Comment

                Working...
                X