Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bestilte meg et slikt sett idag: http://viewitem.eim.ebay.no/BRAND-NE...708607721/item
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

    Comment


    • Det gjorde du smart i, de er lekre! Har et slikt sett selv, brukt det en god del
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • Nå fikk du meg også til å bestille en sånn

        Comment


        • Ble noen lapper på ny bil idag

          http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=30247851
          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

          Comment


          • henta meg en 120A dynamo til bilen min idag har ikke avklart pris på den enda
            Cerwin Vega! Pioneer

            Comment


            • gikk idag rundt 2500 til en del på eksosanlegget på bilen og ett bil batteri.
              hadde planer om å kjøpe stinger batteri men droppa det når jeg sjekka kontoen :P
              Cerwin Vega! Pioneer

              Comment


              • Originally posted by GENEXXA View Post
                Originally posted by ugn View Post
                Det gjorde du smart i, de er lekre! Har et slikt sett selv, brukt det en god del
                Originally posted by BillyIdle View Post
                Nå fikk du meg også til å bestille en sånn
                Dere har ikke fått med dere at vi har slike sett på lager, eller? Billigere er det også

                http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=534

                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                  Dere har ikke fått med dere at vi har slike sett på lager, eller? Billigere er det også

                  http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=534

                  Billigere? Ikke etter at Posten Norge har lagt på over 50% av prisen for å befrakte den. Og det til tross for at det er samme Posten Norge som sendte mitt sett fra England til Nord-Norge (der totalfrakten var på rett over 40 kroner).

                  Comment


                  • Originally posted by BillyIdle View Post
                    Billigere? Ikke etter at Posten Norge har lagt på over 50% av prisen for å befrakte den. Og det til tross for at det er samme Posten Norge som sendte mitt sett fra England til Nord-Norge (der totalfrakten var på rett over 40 kroner).
                    Det er sant. Postens priser kan vi gjøre lite med. Merkelig hvordan vi kan bestille en duppeditt på ebay til $2,99 inkl frakt til døra. Også er det posten som hånterer frakten innen Norge for duppeditten. Det er jobb de umulig kan få mange ørene for. Hvis ikke hadde selger tapt masse penger. Men skal vi sende et brev over 100g så koster det mer enn hele duppeditten inkl frakt. Merkelig greier.

                    Vi subsidierer veldig mye frakt. Men det kommer an på hva man kjøper hvor mye frakten blir pr.kg, selvfølgelig. Kjøper du to tunge basselementer til f.eks 3000,- pr stk blir det ikke mange prosent i frakt, hverken pr kilo eller pr krone. Men kjøper du to kabelsko blir det hinnsides
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • Blitt handla litt snacks i det siste, 2x15" zachry pa høyttalere, peavey effektblokk, lab.gruppen delefilter, behringer miksebord, numark omni control, så nå blir det et studio etterhvert bestående av: omnicontrol, shure mic, sennheiser headset, nad 216 og noen dynavoice høyttalere :P ghetto studio :P
                      Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                      Comment


                      • Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                        Det er sant. Postens priser kan vi gjøre lite med. Merkelig hvordan vi kan bestille en duppeditt på ebay til $2,99 inkl frakt til døra. Også er det posten som hånterer frakten innen Norge for duppeditten. Det er jobb de umulig kan få mange ørene for. Hvis ikke hadde selger tapt masse penger. Men skal vi sende et brev over 100g så koster det mer enn hele duppeditten inkl frakt. Merkelig greier.

                        Vi subsidierer veldig mye frakt. Men det kommer an på hva man kjøper hvor mye frakten blir pr.kg, selvfølgelig. Kjøper du to tunge basselementer til f.eks 3000,- pr stk blir det ikke mange prosent i frakt, hverken pr kilo eller pr krone. Men kjøper du to kabelsko blir det hinnsides
                        Ja, jeg er av den mening at Posten ødelegger mye for norsk postordre. Alt for få alternativer ift. sporbare fraktmuligheter til lavere pris. Burde vært mulig å tilby produktet sporbare brev til 20-30 kroner til dere som er i bransjen. Jeg har selv sett frimerkene som står på ting jeg får fra Hong Kong - det er snakk om noen få kroner for å sende et brev med sporing helt til Norge! Norske bedrifter har tapt store penger på meg, når jeg har kjøpt småting som kabelsko o.l., der frakten i Norge utgjør 2-4x prisen på varen. Det er veldig, veldig trist!

                        Comment




                        • Bestilte en ny SPL Dynamics ICE-3500D, da jeg er lei av brukte forsterkere som alltid har noe som går galt i større eller mindre grad

                          Regner med at denne klarer å puffe BTL'en både ene og andre veien
                          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                          Comment


                          • I natt/går gikk det en del penger på alkohol ser jeg ut ifra kontofonen

                            Ellers har jeg kjøpt inn to stk TB WQ-1858, så får vi se om jeg klarer å snekre sammen en vellykket båndpasskasse.

                            Bmw e34 520:
                            Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                            Comment


                            • Ikke direkte i dag, men men

                              Comment


                              • Regninger..... FML!

                                Mvh,
                                Aleksander
                                Pioneer - Hertz - Zealum
                                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                                Comment

                                Working...
                                X