Announcement

Collapse
No announcement yet.

Etterspørsel, støpehjelp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Etterspørsel, støpehjelp

    Hei, havner denne i riktig forum?
    Har en plan om å montere samsung galaxy tab 8,9" nettbrett som hovedenhet i bilen etterhvert, har ikke noe støpekunnskaper fra før og kunne derfor trengt litt hjelp for å få til ett bra resultat. da av noen som har støpt slike ting før. planen er som følger:

    vil fjerne det runde sigrettutaket, og flytte nødblinkbryter ned dit.
    vil glatte ut alt i den største sirkelen (vifteriller og original stereo) for deretter å montere en 8,9" skjerm dit.

    jeg har dummyversjon av tableten(som man kan bruke som mal elle støpe rundt) og deksel "til overs" om det skulle være nødvendig.

    lakk kan fixes selv, men trenger noen til å støpe og sparkle dette for meg, om noen er eller vet av noen fra trondheimsområdet med kunnskaper så send meg en pm
    enda ett spørsmål, er det støpeplast som gir det beste resultatet her?

  • #2
    Hørt med Planethifi?
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

    Comment


    • #3
      nei, det har jeg ikke gjort :P men takk for tipset :-) er ny i trondheim så er ikke alt for kjent her :P
      flere firmaer eller personer som kan ta på seg slik jobb mottas med en takk

      Comment


      • #4
        Snakk med Håvard på planet hifi du så ordner han nok dette til deg
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

        Comment

        Working...
        X