Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stig bergesen svindel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stig bergesen svindel

    Hey, jeg har en selger fra finn.no hvilken svindel. Kjøpte 2 stk. pioneer ts-w1200c sub høyttalere, betalt pengene til han på hans konto, men han sender ikke pakke.
    Anons på finn.no:



    Hans facebook profil:



    Hans andre anonser på finn.no:


    Informasjon om svindel:

    Stig Åge Haukvik Bergesen, Havnedalen 5, 5307 Ask, tlf: 97979584

    være forsiktig med som gris ansikt
    Last edited by Renovatio; 29-03-2016, 23:00.

  • #2
    Det er 1 moned jeg kjøpte sub høyttaleren, pakke kommer ikke, og han kan ikke gi kolli nummer til meg.
    Last edited by Renovatio; 12-03-2016, 11:36.

    Comment


    • #3
      de begynner å bli nok med uærlige selgere i dette landet..

      håper det årner seg for deg! ta vare på bilder og samtaler mellom deg å selger.. å anmeld fyren
      kjip at sånne folk ødelegger for seriøse selgere!
      // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
      //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
      Mvh
      Rune Kvaal

      Comment


      • #4
        Da jeg har anmeld han til politi om svindel. Han truet meg at han kommer til min plass og takle fysisk

        Comment


        • #5
          Da har du en god sak om du fikk det og skriftlig

          Comment


          • #6
            Jep, jeg har alle sms han skrived til meg, alle finn.no inboks melding. Han slette hans facebook profil, slette finn.no medlems profil og han sa at han var medlem i bilstereoforumet for mange år...gjort det klart at han gjorde alt løy.
            Last edited by Renovatio; 20-03-2016, 10:45.

            Comment


            • #7
              Kjør på å fjern slike idioter, svindle folk for småpenger, snakk om lavmå. Bare å smekke han ned om han kommer hjem til deg 😂

              Mvh Kim

              Comment


              • #8
                Vi prøve å løse denne saken på en sivilisert

                Comment


                • #9
                  Hei, det er andre profyl av dritt sekken og svin ansikt hvilken svindel på finn.no, politi vil ikke gjøre ingenting om han. Typisk politi arbeid i Norge - bare 0!!!

                  Comment


                  • #10
                    Desverre ser jeg MYE av dette både på finn.no og Facebook. Det har utarta seg mere og mere ettersom årene har gått, grensa og linja for og gjøre seg til småsvidler er blitt betydelig lavere for de vet som regel at de ikke blir etterforska av politi pga resursmangel. Men man kan absolutt ta dem, men kan bruke alt fra selvjusstis (noe som ikke er annbefalt) eller gå via forliksrådet så lenge du har annmeldt det. Jeg har gått til og med så langt og varsle evnt arb giver hva slags person de har jobbende der.
                    Remi Lilleng

                    Comment


                    • #11
                      Remi, jeg had alt hva trenger du for å sende dene forbannet dritten i fengsel eller at han betale tilbake pengene til meg. Men jeg varogså første man hvilket skrived anmelding om han, når det er først anmelding politi vill ikke gjøre ingenting, og det er ingenting at du har alle bevis.

                      Comment


                      • #12
                        OK, jeg fåt en kommentar i facebook gruppe (Bil og Hus Stereo, til salgs, ønskes kjøpt Haugalandet) at dene drit sekker har svindelt på flere persone på denne gruppen. Det er viktig å skrive anmelding til politi når det er svindel, det er mye lettere å håndtere svindel.



                        So fuck you motherfucker again!!!!

                        Comment


                        • #13
                          Hei, da har har flere anonser nå på finn.no...


                          Comment


                          • #14
                            Ikke for å være vanskelig, men han kan også anmelde dere for noe av det som er lagt ut her.
                            Utpeke noen offentlig med navn, adresse, telefonnr og bilde for svindel er nok dessverre ulovlig.
                            Det samme gjelder de som er på bildene fra Facebook.

                            Kanskje tenke litt på hva som blir lagt ut i kampens hete i tilfelle noen som kjenner han e.l. er innom her.
                            Last edited by Vidde; 11-12-2016, 03:02.

                            Comment


                            • #15
                              Jeg har ikke lagt os melding, når du lese dete meldinger du forstår at det er så uskyldig...Jeg snakke med andre folk hvilket skadet fra han.

                              Comment

                              Working...
                              X