Announcement

Collapse
No announcement yet.

Biltema polyester

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Biltema produserer vel sånn ca svært lite selv vil jeg tro
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

    Comment


    • #17
      Originally posted by biffen071278 View Post
      Støtter meg på den. skulle da til å støpe for første gang i ifjor. blandet opp men ble helt stivt.....
      Ah, men det er 2% herder - ikke 20%.

      Your bad. :P

      Comment


      • #18
        Originally posted by biffen071278 View Post
        Støtter meg på den. skulle da til å støpe for første gang i ifjor. blandet opp men ble helt stivt.....
        Glemte visst ett vesentlig IKKE der gitt
        Ble ikke stivt mente jeg....
        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

        Comment


        • #19
          Originally posted by Turbotor View Post
          ja nå er det vel ikke biltema som produserer denne selv eller......
          Nei og siden de ikke produserer den selv så er de fritatt ansvaret når man selger noe som ikke funker..... er lov å tenke litt selv innimellom
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #20
            Så du mener med det at Biltema sin ikke virker?
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #21
              Har aldri sagt den ikke virker. Men vi har fått tilbakemelding fra veldig mange kunder at de har opplevd den som dårlig og det har også biltema selv innrømmet. Men for alt jeg vet, så har de gjort noe med problemet nå.
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #22
                Har du et båtstøperi i nærheten kan du sikkert høre med dem. Jeg bruker et støperi i nabokommunen, betalte ca 500 kr for 15 L polyester og en 50 lapp for herder til hele spannet
                Mvh Stian Kolås
                -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                Comment


                • #23
                  Originally posted by InstallBay View Post
                  Nei og siden de ikke produserer den selv så er de fritatt ansvaret når man selger noe som ikke funker..... er lov å tenke litt selv innimellom
                  Hvor står det at jeg sa dem var fritatt?? ville bare frem til at produktet di selger faktisk er det samme som det du får kjøpt i div andre butikker også. Kansje samme som du har i spannet ditt og.......

                  Litt for mange her som er negativ til det di ikke selger selv!

                  Comment


                  • #24
                    Har ingen ting med å være negativ å gjøre. Biltema er helt supert og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. Masse billig og kjekt har de. Men det må være lov å påpeke at de også selger ting som er dårlig. Men har du god erfaring med det, så fortsett å bruk det. Ikke noe iveien for det da.

                    Jeg kan garantere at det ikke er samme som vi selger
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Pipen View Post
                      Har du et båtstøperi i nærheten kan du sikkert høre med dem. Jeg bruker et støperi i nabokommunen, betalte ca 500 kr for 15 L polyester og en 50 lapp for herder til hele spannet
                      Ja, dette gjorde jeg også tidligere. Kjøpte hos et firma som drev med støping av slamtanker osv. Billig og du vet du får bra produkter.
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Typhon View Post
                        Gi meg en grunn til hvorfor den skulle vært bedre?

                        sier bare en ting en ting BILTEMA. de har mye anna bra men klarer og styre unna polyestern


                        jeg kjøper av et firma som støper glassfiger delsel tanker osv ... samma som installbay bruker .. funker fett
                        Einar fleischer

                        Pioneer
                        JL audio
                        hertz
                        earthquake

                        http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2636

                        Comment


                        • #27
                          å herrig gud KJØP POLYESTER FRA BILTEMA, HVIS DET ER DET SOM FUNGERE FOR DEG !!!
                          Einar fleischer

                          Pioneer
                          JL audio
                          hertz
                          earthquake

                          http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2636

                          Comment


                          • #28
                            har allerede bestemt meg for og kjøpe av båt byggere.. er masse her ute på øya jeg bor

                            Comment

                            Working...
                            X