Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lage støypeform/plugg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lage støypeform/plugg?

    Lurte på om dere glassfiber gutta visste om noe produkter jeg kan bruke til å forme noe for å så bygge på med glassfiber? Formen må da kunne fjernes etterpå! Det jeg skal støype er hjulbuer da jeg skal bredde bilen min...

    Takk på forhånd!

  • #2
    byggeskom er det menge som bruker ...
    Einar fleischer

    Pioneer
    JL audio
    hertz
    earthquake

    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2636

    Comment


    • #3
      Hvordan er det å fjerne etterpå?

      Comment


      • #4
        Originally posted by k3n View Post
        Hvordan er det å fjerne etterpå?
        Hvis du teiper med pakketeip på det du skal bygge på, så er det lett å få av etterpå!
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • #5
          Noen som vet om noe mer leireaktig? Noe som kan formes også stivner det etter noen timer liksom O_o

          Comment


          • #6
            Hmm... Du kunne vel faktisk brukt alt fra, ja faktisk leire, til trolldeig og støpeplast... Skjønt, jeg synes kanskje støpeplast blir litt i dyreste laget, kanskje, bare for å lage "former". Du kunne jo hørt om du fikk noe ut av Fido.. Han har jo gjort dette på Seat-en om jeg ikke husker helt feil..

            Hva med plastelina..? Nei... du trenger mengder... Det blir fort dyrt.. Hmm.. Hva med slik grønn guffe, som blomsterfinn og andre blomsterglade damer bruker til å sette opp blomsterdekorasjoner? Den er jo fluffy, og kan formes.. Dyr den også, men neppe i samme prisklasse som de andre helt fantastiske forslagene mine.

            Du skylder meg en Cola, by the way.
            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

            Comment


            • #7
              isopor? ti tegn

              Comment


              • #8
                Eventuelt
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  isopor funker visst enormt dårlig sammen med polyester..
                  www.eirikaspaas.com

                  Comment


                  • #10
                    Hehe, neh? Men det går jo an å surre isoporen inn i pakketeip først da
                    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by thomasekeli View Post
                      Hva med slik grønn guffe, som blomsterfinn og andre blomsterglade damer bruker til å sette opp blomsterdekorasjoner?

                      Oasis.

                      Mvh
                      Dag Johansen
                      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                      Comment


                      • #12
                        http://www.cchobby.no/pages/product.asp?itemGuid=87794

                        Er dette noe som dere tror kunne være nyttig?

                        Comment


                        • #13
                          bruk plater av stivt polyuretanskum.lett å forme til med rasp og slipepapir..og er også laget for å brukes sammen med glassfiber..og ikke noe problem å få ut...ring ett firma som heter inotan og spør.(inotan.no)..der får du det nesten gratis de holder til i horten...det fungerer knall...hold deg unna byggskum..blir bare gris=)
                          Isocyanates forever

                          Comment


                          • #14
                            Sett litt rundt og virker som polyurethanskum er veien å gå. Blir litt langt å reise til Horten å hente det så trenger noen forslag om hvem som driver med slikt i Tromsø

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by k3n View Post
                              Sett litt rundt og virker som polyurethanskum er veien å gå. Blir litt langt å reise til Horten å hente det så trenger noen forslag om hvem som driver med slikt i Tromsø
                              Dette for eksempel: http://www.biltema.no/products/produ...iItemId=142463
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X