Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lage støypeform/plugg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    fant meg 2k polyurethan idag. Får se hvordan dette går

    Comment


    • #17
      intressant..si ifra åssen det fungerte da..
      Isocyanates forever

      Comment


      • #18
        Gir lyd ifra meg over helgen, det blandes 50/50 og ekspanderer 25gang ! Så 1L ferdigblandet gir deg 25L skum! hehe...

        Comment


        • #19
          Høres ut som byggskum (med mer arbeid for pengene). Venter spent på tilbakemelding.
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #20
            Sikkert det samme stuffet de brukte på Mythbusters for å fylle opp interiøret på en bil på nullkommasvisj
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075
            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

            Comment


            • #21
              Originally posted by k3n View Post
              fant meg 2k polyurethan idag. Får se hvordan dette går
              Originally posted by k3n View Post
              Gir lyd ifra meg over helgen, det blandes 50/50 og ekspanderer 25gang ! Så 1L ferdigblandet gir deg 25L skum! hehe...
              Originally posted by thomasekeli View Post
              Høres ut som byggskum (med mer arbeid for pengene). Venter spent på tilbakemelding.
              Byggskum er laget av polyurethane ja.
              Dette er bare tokomponent istedet for de som er på sprayflasker.

              Sånt som brukes til å isolere kjøleskap og lage veggelementer til kjølerom f.eks.
              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

              Comment


              • #22
                mmm, dette stoffet blir steinhardt. Vanlig kniv blir muligens litt for svakt til å skjære igjennom dette.

                Comment


                • #23
                  Mmmm... Vinkelsliper?
                  [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                  Comment


                  • #24
                    dette stoffet var genielt. Jeg brukte det til å lage hjulbuer. Lagde meg først ei form som jeg støpte i. Formen var formet etter hjulbuen som står på idag.

                    Når dette var stivnet var det bare å pusse/skjære til. Kunne jo brukt byggskum også, men jeg bruker ofte å få sånne tomrom midt inni når jeg skal ha det så tykt.

                    Comment

                    Working...
                    X