Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips 2-din enhet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips 2-din enhet

    Hei! skal kjøpe meg hovedenhet til bilen og lurer på om noen her har noe å anbefale meg til å kjøpe/ikke kjøpe.
    Budsjett : 3-5k, sånn ca.
    trenger: bluetooth,dab+ og kansje spotify/app om det går.

    har sett litt på en avh-5700dab. noen erfaringer med den ? noen som vet om man kan få spotify på den når jeg har kobla til android telefon ?

  • #2
    ja du kan koble til spotify fra android telefon. du mnå bare sørge for at du får med kabel fra android til spiller
    jeg har avh-x3600dab 2 din og er fornøyd med den

    mvh
    Harald
    The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

    Comment


    • #3
      får man styre spotify gjennom multimedia enheten ? de skulle ha noen utvalgte apper men fant ikke noe info,
      og det går ikke bluetooth vet du det ?

      mvh kristian

      Comment


      • #4
        Jeg kan styre itunes fra hovedenheten men ikke spotify. Skal sjekke om den kan opdateres slik at det går
        The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

        Comment


        • #5
          Jeg sjekket med pioneer og de sa at med iphone 5 og de nyeste spillerene så er det mulig via app. Men det er ikke stabilt. Jeg styrer også spotify frs iphone men itunes direkte fra avh.

          Vennlig hilsen
          Harald
          The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

          Comment


          • #6
            Du strømmer lyden via blåtann og styrer sporvalg via spiller. Du får opp sangtittel osv i displayet. Men du kan ikke legge spotify inn på selve apparatet.

            Alternativt kjøper du Parrot Smart, legger inn spotify på den og kjører trådløst nett via dongle eller mobilen din. Da må du kjøre nettradio, da den ikke har DAB.

            http://bilstereosenteret.no/products...b-2-din-dabdvd
            http://bilstereosenteret.no/products...asteroid-smart
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Har ikke prøvd den Pioneer spilleren men de Pioneer spillerene jeg har prøvd har et grensesnitt som hører hjemme på 90 tallet og er utrolig tungvindt.
              Selv venter jeg på den nye Parroten, regner med den kommer med DAB siden den har 2 DAB antenne innganger.
              vet Dere i Bilstereosenteret når den kommer.

              Comment


              • #8
                Jeg fikk en mail om det her om dagen. Skal sjekke dato
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment

                Working...
                X