Announcement

Collapse
No announcement yet.

bass-freek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bass-freek

    solgte en Alpine spiller til bass-freek, pengene var raskt på konto, ingen ting å klage over fra min side
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

  • #2
    kjøpte nettopp en av Bass-freek sine DD 3518, ble sendt så fort avtalen var i boks.
    varen var som beskrevet og meget godt innpakket ! meget fornøyd med handelen : )
    Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
    | Gladen 75c6 - DD m4a |
    | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

    Comment


    • #3
      Solgte denne karen 2 stk forsterkere og sendt i oppkrav, denne ble hentet umiddelbart ved annkomst og pengene rett på konto dagen derpå! INGENTING negativt å si her, kommunikasjon var også kjempe!

      +++++++ i boka mi B-)

      Comment


      • #4
        Kjøpte forsterker av han, som han sendte meget raskt! igjen en problemfri handel! Anbefales!!!!!!

        Comment


        • #5
          Kjøpte en Denon surroundforsterker fra denne karen. Denne ble sendt før jeg i det heletatt fikk sendt avgårde pengene. Absolutt ingen problemer med denne karen
          VW/Audi ende-tusi-ast!

          Comment


          • #6
            Tusen takk igjen for en plettfri handel tipp topp tommel opp

            Comment


            • #7
              Kjøpte nylig to basselementer av han, sender fort med sporingsnr og allt. Meget fornøyd, anbefales!

              Comment


              • #8
                Kjøpte 2 par toolmaker inputs! sendte pengene på vipps! sendt fort å motatt fort! anbefales
                // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                Mvh
                Rune Kvaal

                Comment


                • #9
                  Kjøpte 1 par toolmaker inputs! sendte pengene på vipps! sendt fort! anbefales
                  Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                  Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                  Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                  -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                  Comment


                  • #10
                    Kjøpte dual inputs av han, vipset over raskt levert. 10/10 😎😎😎😎


                    Mvh Kim

                    Comment

                    Working...
                    X