Announcement

Collapse
No announcement yet.

Boston Acoustics+ div stjålet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Boston Acoustics+ div stjålet

    Da har noe uærlige sjeler vært på ferde! Jeg var innom bilen min som jeg har hatt stående lagret, og der manglet det noe utstyr en eldre Pioneer spiller og en 6 kanals Planet Audio var mæysomelig fjernet fra bilen, dette var tatt forsiktig ut uten å klippe noe som helst, i tillegg så var der 3 stk Boston Acoustics PRO 8.4 og to stk Boston Acoustics PRO 12.4 disse bare lå i bilen, jeg blåser i spiller og forsterker, men Boston høyttalerene vil jeg ha igjen. Så hvis det er noen som har blitt tilbydt 8.4 eller 12.4 siden sommeren så vil jeg veldig gjerne ha en liten pm om dette. tips som gjør at jeg får høyttalerene hjem eller lignende belønnes!

    Jeg har ingen anelse når dette har skjedd, siden jeg ikke har vært å tittet inn i bilen på lang lang tid, tar i mot tips om noe slikt er sett på finn.no også

  • #2
    Hvor i landet holder du til ? Jævli kjipt at sånne skada folk får gå fritt i landet. !!!
    Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
    | Gladen 75c6 - DD m4a |
    | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

    Comment


    • #3
      Holder til i vikersund, som ligger i modum

      Comment


      • #4
        F.eks en slik en : http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=39525796 ?
        Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
        | Gladen 75c6 - DD m4a |
        | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

        Comment


        • #5
          Skal si ifra om jeg ser noe. Har jo leitet etter boston proseries i flere mnd nå og stopper ikke med det første.
          Dex-p99r, velocity vr450/2100, boston 6.43, 6.4, 8.4

          Comment


          • #6
            Originally posted by Rexonix View Post
            Jepp en slik forsterker, men jeg tror denne er hakket nyere enn den jeg hadde, men den har nesten samme utseende. Blåser i spiller å forsterker egentlig det er subene som er viktigst for meg.

            Comment


            • #7
              Jeg har fire 8.4 til salgs hehee
              Dex-p99r, velocity vr450/2100, boston 6.43, 6.4, 8.4

              Comment

              Working...
              X