Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rf t1 12"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Om du ikke vil at det skal gå an å prate (rope?) i bilen, tror jeg du bør kjøpe noe litt vassere enn de T1/T2-elementene...

    Hva med et par Soundstream T5-15? Lars Engen skal selge et par slike, tror jeg. Ganske billig pga flyttesalg. De matcher forsterkeren din godt også!

    Comment


    • #62
      Originally posted by Miniboom View Post
      Om du ikke vil at det skal gå an å prate (rope?) i bilen, tror jeg du bør kjøpe noe litt vassere enn de T1/T2-elementene...

      Hva med et par Soundstream T5-15? Lars Engen skal selge et par slike, tror jeg. Ganske billig pga flyttesalg. De matcher forsterkeren din godt også!
      vel T5 er vel ikke noe renspikka SPL element hadde 2 x T5-12 en stund selv som spilte helt grejt men trur nok de GZ,ene leverer noen hakk mere
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

      Comment


      • #63
        Beklager dårlig med aktivitet nå, men er på stjørdal å har ikke tilgang på nett..
        Tar kontakt når jeg er hjemme igjen ; )

        Comment


        • #64
          Jeg har 2 stk T1,12" jeg, dem klarer jeg spella så høyt med at jeg ikke klarer å snakke inni der hehe

          Jeg har bare hatt en av dem i bilen nå siden jeg planlegger åssen jeg skal bygge baki der, og den kassa er på ca 55liter, med en 4" port, skulle nok hatt en port til, men det speller som bare rakkern for det
          FOCAL- the spirit of sound!

          Comment


          • #65
            55liter er vell i det minste laget for 2 T1 subber ja..

            Comment


            • #66
              Originally posted by halseth View Post
              55liter er vell i det minste laget for 2 T1 subber ja..
              Hvis du ser på det jeg skreiv en gang til, så står det 55liter til en T1
              FOCAL- the spirit of sound!

              Comment


              • #67
                oy,beklager

                Comment


                • #68
                  har ikke giddet å lese igjennom hele denne tråden, MEN en kasse jeg vet fungerer til rf t1 er denne:
                  http://www.rockfordfosgate.com/scrip...%3Afaqs.faq_id

                  rf t1 i denne kassen og en rf power t1001bd spilte helt sinnsykt vertfall!

                  så 'halseth', "kan ikke forvente all verden av en T1 sub heller"? riktig kasse til rett bil har MYE å si, for ikke å snakke om forsterker også! følsomheten på dette elementet er 86db så krever en del forsterker kraft også.
                  Last edited by pgoutlaw; 04-11-2009, 18:53.

                  Comment


                  • #69
                    har både hatt 2 T1 og en T2,ingen av dem imponerte meg. hadde riktig kasse til begge typene, drevet av en dynabel7501. så selv med riktig kasse og 2,5kw vart jeg ikke imponert.

                    Hertz hx300 synes jeg spilte fletta av både T1 og T2,så min mening selv om jeg liker rockford, de er meget overpriset..

                    Comment

                    Working...
                    X