Announcement

Collapse
No announcement yet.

Strømkomponenter for lyd til campingvogn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Strømkomponenter for lyd til campingvogn

    Hallo!

    Jeg trenger litt hjelp med valg av komponenter til anlegget i campingvogna. Budsjettet er på 15 000,- og da trenger jeg alt av utstyr. Ser for meg å drive anlegget fra et aggregat -> batterilader -> x-antall batterier. Tenker muligens det hadde vært kjekt med en sekskanaler som kan drive ett par frontsett og en sub. Kjøper gjerne brukt!

    Hadde vært fint om noen hadde hatt tida til å gi meg noen anbefalinger og muligens satt opp ett forslag på hvilke komponenter jeg bør kjøpe.

  • #2
    Hittil har jeg tenkt til å kjøpe "Ctek multi xs 25000" billaderen fra dynabel og muligens 4stk 70ah biltema-agmbatterier (om det er nok?). Noen som har erfaringer med type aggregater som kan gi nok strøm til laderen som ikke koster flesk?

    Comment


    • #3
      Originally posted by -Kristoffer View Post
      Hittil har jeg tenkt til å kjøpe "Ctek multi xs 25000" billaderen fra dynabel og muligens 4stk 70ah biltema-agmbatterier (om det er nok?). Noen som har erfaringer med type aggregater som kan gi nok strøm til laderen som ikke koster flesk?
      Send en mail til ole petter hos judysbilstereo.no så hjelper han deg med alt innen budsjette ditt
      2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

      Comment


      • #4
        Takker

        Er det noen her som kan hjelpe meg med valg av aggregat og hvor mange batterier ei kjem til å trenge?

        Comment

        Working...
        X