Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nm/vm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    komplett installbay utstyr, eller inkludert de som har bare audison forsterkere f.eks?

    *bare generel interessse*
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

    Comment


    • #17
      Originally posted by Defus View Post
      komplett installbay utstyr, eller inkludert de som har bare audison forsterkere f.eks?

      *bare generel interessse*
      det var medregnet fks de som har audison amper ja.
      komplette installbay biler var det vel tre av...men noen slag av installbay utstyr var det vel i alle bilene.
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

      Comment


      • #18
        når du nå sier det så er det vel mange som kjører med en koblingsdel evt noe annet fra installbay

        Men det tyder jo på at installbay har lyktes med gode merker, og god markedsføring da
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

        Comment


        • #19
          gode produkter + gode/flinke gutter er nok IB sin styrke ja...mener jeg iallefall.
          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

          Comment


          • #20
            Of topic, men er det din bil som har tweeter, midrange etc skreven på Audison ampene dine ?
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

            Comment


            • #21
              jupp,det er min..
              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

              Comment


              • #22
                fikk 4 plass i mini street 15 og 6 i bassrace.... ikke fullt så fornøyd... men det skal fikses til neste år
                Mvh Thomas Holmedal

                Comment


                • #23
                  ehm, når blei du medlem av team lydtrykk.no?
                  www.eirikaspaas.com

                  Comment


                  • #24
                    John Anders aka "re-load" har spilt 158,9dB i street-B......... det er helt sinnsykt høyt! Gratulerer!

                    Mvh
                    Dag Johansen
                    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by klovnster View Post
                      ehm, når blei du medlem av team lydtrykk.no?
                      vell jeg spurte da nils om å bli medlem for 2-3 måneder siden... han sa det var greit ihvertfall...

                      men kan sikkert droppe det jeg... hvis jeg egentlig ikke er det :S
                      Last edited by Eargasm; 14-10-2007, 20:08.
                      Mvh Thomas Holmedal

                      Comment


                      • #26
                        noen som er der enda?.
                        Mvh Thomas Holmedal

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Eargasm View Post
                          vell jeg spurte da nils om å bli medlem for noen måneder... han sa det var greit ihvertfall...
                          men kan sikkert droppe det jeg... hvis jeg egentlig ikke er det :S
                          hehe, er bare Eirik som driter seg ut, så bare slapp av du, hehe

                          Relativt fornøyd med helgen, nå fungerer anlegget som bare juling, bare synd finalene var over da, hehe, så neste steg nå er å få ordna litt mer strøm så jeg kan kjøre to amper

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Eargasm View Post
                            noen som er der enda?.
                            Gjengen er her enda ja, følger med på finalene rundt omkring og ser på film...

                            Comment


                            • #29
                              Og Eirik fikk en happymeal!
                              Mvh
                              Rolf Try Nygård

                              Comment


                              • #30
                                *knaske paracet*

                                Trivelig å møte endel forum-folk, samt andre hyggelige bekjentskaper

                                Gikk litt dritt for meg i BassRace, men det tar man igjen til neste år
                                Mvh Tony
                                - The only road to take is perfection itself

                                Comment

                                Working...
                                X