Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine Perfect F.I.T.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Skallesei View Post
    Hei...

    Fant ut at Alpine har begynt å lage et nytt system som en enkelt kobler til bilens originale headunit og får alt man trenger av utganger til forsterkere osv, samtidig som man beholder den originale headuniten og helheten i dashen.

    Er det noen her som har noen kunnskap og erfaringer om dette?

    Her finner dere informasjon om produktet: http://www.alpine-europe.com/the-per.../en/index.html

    Jeg har en 2003mod BMW 530dat med navi/tv/stor kjørecomputer i en og samme headunit.. Men den mangler alt av utganger og muigheter for bygging av skikkelig stereo... Skikkelig jalla! Har tenkt på å bytte ut hele headuniten med en alpine dobbel din headunit, men vil da miste kjørecomputer, tv og navi. At jeg mister tv og navi er vel ikke det værste, men den store kjørecomputeren vil jeg ikke miste!

    Hvem er forhandler av Alpine i Norge?

    Heisan. Jeg vil tro du har mail, fra meg, hvis ikke send til post@audio-art.no

    Disse nye "add-on" prosesorene er skikkelig kule.
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

    Comment


    • #17
      Originally posted by Skallesei View Post
      Ja, Lars Ove skulle prøve å få sendt den inn i morgen, så dere har den vel onsdag sikkert. Finner forhåpentlig en løsning i løpet av uka.

      Er usikker på hva jeg kommer til å gjøre med de subba mine, har jo 3 stk av de HX300 subbene, og de har levert trøkk for hver ei krone, men nå når jeg svir av 350 laken på ny bil så føler jeg at jeg kan stappe inn litt mer "high-end" stash om du skjønner. Derfor satser jeg på mille diskantene og de 8" midbassene, som er nesten samme kombinasjon som Lars Ove har i Civicen, bare dårligere mellomtoner.

      Policyen med anlegget jeg har nå, er høyt og brutalt, mens policyen i nybilen blir pent og fyldig lyd, med mulighet for å dra på litt når jeg skulle få lyst til det. Det skal samtidig legges ned mye arbeid i å få det så bra og pent montert som overhode mulig.
      Må send meg en PM når du skal selge en HX300..
      VW/Audi ende-tusi-ast!

      Comment


      • #18
        Bare 1? Du må jo ha 3 før du hører lyden...
        Fred Hugo Høgseth
        2003 BMW 530dat
        Pioneer - Hertz - Audison - Connection
        www.InstallBay.no

        Comment


        • #19
          Niks, holder med 1 stk Hvor mye skal du ha for en stk da?
          VW/Audi ende-tusi-ast!

          Comment


          • #20
            Skal vi se...

            Om det lar seg gjøre å få en ny på garantien så kan du jo sikkert kjøpe den.
            Koster vel rundt 2.500,- for en ny slik subb, så hva gir du meg?

            De to jeg har igjen vil jeg ha sjøl, da de er innspilt..

            Vurderer også å selge en Alpine LRx 2.9 (nye typen) grunnet eventuell overgang til Hertz HP 2, da den er identisk til Hertz HP1D monoblokka jeg allerede har.

            Den hadde jo vært perfekt til å piske 1stk HX300... Denne var ny for ca 2mnd siden.
            Last edited by Skallesei; 13-12-2007, 18:06.
            Fred Hugo Høgseth
            2003 BMW 530dat
            Pioneer - Hertz - Audison - Connection
            www.InstallBay.no

            Comment


            • #21
              Regner med jeg får den billigere hos forhandler da, enn å kjøpe din..Men takk for tilbudet
              VW/Audi ende-tusi-ast!

              Comment

              Working...
              X