Announcement

Collapse
No announcement yet.

term lab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • term lab

    koss kjøper eg dette utstyret har ikje kunnet kommet inn på den siden i norge ka koster det her såg at det kostet rundt 4000kr i usa
    øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

  • #2
    Får vel tak i den på en nettbutikk mer ikke adressa. Koster 7000,- eller noe med en sensor. Og en god del mer for 2 sensorer.
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

    Comment


    • #3
      kan da ikje koste det er jo bare en sensor å ein boks å ein cd er da ikje medisinsk utstyr jeg skal ha
      øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

      Comment


      • #4
        Originally posted by lui View Post
        kan da ikje koste det er jo bare en sensor å ein boks å ein cd er da ikje medisinsk utstyr jeg skal ha
        Er SVINDYRT i norge da! Jævla molboland!
        Pioneer - Hertz - Zealum
        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

        Comment


        • #5
          http://phatgraphix.no/index.php?cPath=152_153
          koster 6500.- m/ en sensor
          Bjørn M Wilhelmsen
          Team Alta Bilstereo
          www.emmanorway.com

          Comment


          • #6
            da betsiller eg gjenom usa ja kosta ikje mer enn 3800kr
            øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

            Comment


            • #7
              åså ringe,maile og mase på den norske importøren om hvordan ting funker etterpå? 3800kr er summen hjem til postakassa di?
              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

              Comment


              • #8
                har en som kjenner ein i usa som kan ta ein me seg hjem woohoo
                øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                Comment


                • #9
                  Om han får tak i en term-lab før han reiser hjem da..

                  Har vel vært en liten leveringssvikt av termlab i ett par mnd nå, om ikke lenger.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Jonny.B View Post
                    åså ringe,maile og mase på den norske importøren om hvordan ting funker etterpå? 3800kr er summen hjem til postakassa di?
                    Skjønner ikke hvorfor dere sverger så forferdelig til å ha noen på en butikk til å hjelpe dere. Jeg har fått bedre hjelp og råd fra bilstereo forum rundt om kring enn fra butikker. Norske importører tar seg ALT for godt betalt, og for hva?

                    Ja du kan spørre de viss du trenger hjelp med noe om du kjøper fra de, men er det verdt den SYKE prisforskjellen på utstyret da?

                    Så nettopp på annlegg fra sonicelectronics i forhold til andre firma uten å nevne navn. Prisforskjellene er LATTERLIGE. Når man regner med frakt og moms på delene man skal ha så er det fortsatt SYKT mye billigere enn her i norge.

                    Ta for eksempet T10001BD. Den får du i norge for 6000,- Bestille du den fra U.S.A så får du den for rundt 3000,- og det er med moms og frakt. Så om noen vil bestille fra usa å spare .:3000:. kroner så la de får det.

                    Men synes at slike halvfrekke kommentarer er unødvendig!
                    Pioneer - Hertz - Zealum
                    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by A.R View Post
                      Men synes at slike halvfrekke kommentarer er unødvendig!
                      Halvfrekke kommentarer er jo en ting, men de kommer ikke uten grunn.

                      Er SVINDYRT i norge da! Jævla molboland!
                      Jeg har et forslag jeg, flytt til USA og se hvor billig bilstereo blir iforhold til lønna di. I Norge tjener vi mye penger, og dermed blir varene også dyre. Men når man ser på pris iforhold til lønn har vi det faktisk ikke så verst her. Og prisene blir fort noe annet om du spør om tilbud her også uten å ha oppført seg som en idiot først.

                      Edit: Også vil jeg mase litt om den j***** garantien også. Jeg har ALDRI fått ødelagt noe før det siste halvåret nå. Har hatt flere saker nå faktisk, alt har vært garanti, ikke noe har de klart å reparere så jeg kunne ikke fikset det selv eller på verksted i Norge. Men selvsagt, man kan jo ha flaks noen ganger....
                      Last edited by spade; 20-08-2007, 16:20.
                      Alpine
                      Audison
                      Hertz
                      Soundstream

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by spade View Post
                        Halvfrekke kommentarer er jo en ting, men de kommer ikke uten grunn.



                        Jeg har et forslag jeg, flytt til USA og se hvor billig bilstereo blir iforhold til lønna di. I Norge tjener vi mye penger, og dermed blir varene også dyre. Men når man ser på pris iforhold til lønn har vi det faktisk ikke så verst her. Og prisene blir fort noe annet om du spør om tilbud her også uten å ha oppført seg som en idiot først.
                        Om du/dere velger å kjøpe hois norsk importør, greit det har ikke noe med det jeg! Og nå snakker jeg om bestilling fra U.S.A til Norge! Det er billigere, og skal man gå å forvente et tilbud fra en forhandler hele tiden så må man ha tolmodighet.

                        Så du mener jeg oppfører meg som en idiot for at jeg sier min egen mening! Ok. da må jeg si right back at ya buddy!
                        Pioneer - Hertz - Zealum
                        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                        Comment


                        • #13
                          Hva jobber du med?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by A.R View Post
                            Om du/dere velger å kjøpe hois norsk importør, greit det har ikke noe med det jeg! Og nå snakker jeg om bestilling fra U.S.A til Norge! Det er billigere, og skal man gå å forvente et tilbud fra en forhandler hele tiden så må man ha tolmodighet.

                            Så du mener jeg oppfører meg som en idiot for at jeg sier min egen mening! Ok. da må jeg si right back at ya buddy!
                            Nå gidder jeg ikke kommentere holdningen et par her viser...

                            Jeg hadde aldri kjøpt anlegg til bilen via usa eller noe. Tenk om noe skjer, så sitter man der da. Hva skal man gjøre? Klart... man kan eventuelt re-kone et basselement, eller reparere en forsterker.
                            Men om dette hadde skjedd under garantitiden, eller enda bedre, reklamasjonstiden! DET har man ikke om man kjøper fra usa. Kanskje garanti, til en viss grad.
                            Jeg er villig til å betale noen kroner ekstra for å være sikker på at jeg kan få ting fikset her i landet, istedet for kanskje i værste fall å kjøpe nytt utstyr fra usa.

                            Ordtaket "It's cheap to buy twice" dukker opp i mange sammenhenger...
                            Mvh Tony
                            - The only road to take is perfection itself

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by A.R View Post
                              Om du/dere velger å kjøpe hois norsk importør, greit det har ikke noe med det jeg! Og nå snakker jeg om bestilling fra U.S.A til Norge! Det er billigere, og skal man gå å forvente et tilbud fra en forhandler hele tiden så må man ha tolmodighet.

                              Så du mener jeg oppfører meg som en idiot for at jeg sier min egen mening! Ok. da må jeg si right back at ya buddy!
                              Har man en telefon så kan man ringe, og jeg skal garantere at det går fortere enn å vente på varer fra USA. Og ja, jeg har prøvd begge deler.

                              Og jeg har ikke kalt noen idiot her, tenkte bare på en sak tidligere der en på forum angrep en importør for at noe "var for dyrt", det gjør ikke at importøren vil gi deg en tjeneste akkurat. Tvert imot!
                              Alpine
                              Audison
                              Hertz
                              Soundstream

                              Comment

                              Working...
                              X