Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rca

    Er det noen som har greie på hvordan jeg skal koble rca fra spileren til en Boss firekanaler, jeg må ha koblet feil, da jeg får bare fram bassen. Jeg har også bare koblet 2 inn på forsterker, der det sikkert skal være 4. Og jeg er blank når det gjelder blå og rød. Jeg skal vel ha 2 splitter på enden, så det blir fire, men skal de være på rød-rød og blå-blå eller ? Jeg har en misstanke om at de skal stå over hverandre blå og rød, men da stemmer ikke fargene med kabelfarven.
    Last edited by EinarS; 27-06-2013, 19:12.

  • #2
    Husker ikke helt hvordan splittere ser ut, med farger og sånn, men du får jo to rød når du kobler en splitter til. Og det samme med den blå. Så da sier det vel seg selv hvordan de skal kobles til forsterker...

    Comment


    • #3
      For det første så har du gjort skivebom på hvilken del av forumet du skal poste slike spørsmål på, med mindre du skal "kungjøre" at du har ett problem.


      For det andre tror jeg du må forklare litt mer hvordan oppsettet ditt er satt opp.

      Har spilleren din flere RCA utganger? Er det kun sub som er koblet på forsterker, eller også høytalere?

      Er det delefiltere på forsterkeren som kan stå på?

      Hva slags forsterker og spiller du har er også ett stort pluss å oppgi om du skal få noe fornuftig svar.

      Comment

      Working...
      X