Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort med anlegget ditt i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts




  • "frihand"støping... Meget spent på dette.. Teppet ligger løst så jeg tar bare bit for bit og prøver meg frem ;=
    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

    Comment


    • Idag har jeg svingt loddebolten.
      Reparert printbaner. De flerret opp når kondensatoren på bildet sa pang. Det skal være blank alu på toppen av den, er sot der nå..
      Attached Files
      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

      Comment




      • Prøvd meg med litt glassfiber idag

        Men, skal jeg bruke hele "biten" og trekke opp, eller kappe bort en del å følge den røde linja?
        ~Mentalt etterpåklok nybegynner

        Comment


        • hadde junior til å inspisere bassene mine :P

          Cerwin Vega! Pioneer

          Comment





          • Pussa ferdig.. Ikke fornøyd.. VUrderer å kaste å starte på nytt..
            ~Mentalt etterpåklok nybegynner

            Comment


            • Da har jeg fått litt lyd i opelen igjen, har vært uten lyd i over ett halvt år nå Blir vel litt bass i morgen!
              Mvh Werner Harstad

              Comment


              • Originally posted by Kemn View Post



                Pussa ferdig.. Ikke fornøyd.. VUrderer å kaste å starte på nytt..
                Tror det er mindre jobb og starte på nytt, enn og få to sånne til og bli like.. hehe
                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                Comment


                • Originally posted by Legatia View Post
                  Idag har jeg svingt loddebolten.
                  Reparert printbaner. De flerret opp når kondensatoren på bildet sa pang. Det skal være blank alu på toppen av den, er sot der nå..
                  rør forsterker? de kondisene smeller litt mer enn på halvleder versjoner pga den høye spenningen det verste er lukta, smellet går "fort over"...

                  husk å skifte likereterne samtidig -selv om de måler "ok"
                  Last edited by matador; 01-02-2011, 15:29.
                  --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                  -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                  Comment


                  • Dette er det du gjør når du ikke har en skikkelig forsterker til og dive Alpines's x type subwoofer.
                    (har kun 4kanalere tilgjengelig)






                    Litt voksen kasse?
                    skal prøve meg og kanskje på det elementene skal ha med brokobling av ampen.Får se åssen lyden blir
                    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                    Comment


                    • Du skal ha godt syn når du ser åssen lyden blir
                      ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                      Comment


                      • Originally posted by matador View Post
                        rør forsterker? de kondisene smeller litt mer enn på halvleder versjoner pga den høye spenningen det verste er lukta, smellet går "fort over"...

                        husk å skifte likereterne samtidig -selv om de måler "ok"
                        Rørforsterker ja, 845 - så der er plenty spenning ute å går. Var rene fyrverkeriet inni der, håper røra overlevde.
                        Takk for tipset, skal bytte de å.
                        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                        Comment


                        • Ja når DET der Type-X subwoofere så tror jeg ikke synet er så mye og skryte av.. :P
                          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                          Comment


                          • Originally posted by Crazytaxi View Post
                            Ja når DET der Type-X subwoofere så tror jeg ikke synet er så mye og skryte av.. :P
                            hehe vet ikke hva du skal fram til nå
                            ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                            Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                            Comment


                            • Originally posted by Akilles View Post
                              hehe vet ikke hva du skal fram til nå
                              At du har tatt bilde av Pioneer sub'er?
                              Mvh
                              Rolf Try Nygård

                              Comment


                              • Nå skjønte da til og med jeg at han har en Type-X liggende, men ikke noen forsterker å dra den med - så han bruker Pioneerene midlertidig. :P

                                Comment

                                Working...
                                X