Announcement

Collapse
No announcement yet.

Transmedia.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transmedia.no

    For litt over 2 uker siden bestilte jeg en Audi USB/SD/BT-interface MOST/Fakra til bilen min. Forhåndsbetalte samme dag og fikk mail med en gang hvor det står:

    Vi bekrefter å ha mottatt din ordre, og har den til behandling. Du vil få neste tilbakemelding når bestillingen er sendt herfra og du vil således normalt ha varen innen 2-14 dager etter bestilling avhengig av postgang. Skulle det drøye ytterligere send oss gjerne en mail/sms/MSN eller ring for informasjon angående levering eller andre spørsmål.

    2 uker gikk og hørte nada, så prøvde å ringe 2 ganger uten svar, sendte så en mail for 3 dager siden og ikke hørt noe enda. Ringte på nytt i dag og får ikke svar.

    Dum som jeg var sjekket jeg ikke opp firmaet først, da der er mange som har samme erfaringer som meg.


    ANBEFALLES IKKE!!
    Opel Omega 3,2 v6
    Dynabel Bf 8501, Hifonics Olympus olm 2412 x2, Momo polk frontsett ,Dynabel bf 1502. odysssey pc 1700 og pc 2250, Pioneer deh 6000

  • #2
    Slenger meg på denne, for over en mnd siden bestillte jeg dør paneler i glassfiber til bilen min og høytaler adaptere, fikk beskjed om at dørtrekka måtte bestilles men det tok bare en uke, han sendte høytaler adapterene med en gang siden de var på lager.

    Jeg får nå ikke noe kontakt med denne karen verken på tlf/sms/mail.. å ikke noe dørpaneler er kommet. og jeg forhåndsbetalte også..

    ANBEFALES IKKE!!
    Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
    Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

    Comment


    • #3
      Hvis dere hadde forsøkt søkefunksjonen her også så hadde dere nok tenkt dere om mere enn en gang, syns jeg har sett dette før i den forrige tråden om Transmedia.

      Jeg sendte han en forespørsel om noe info på en spiller, fikk svar tilbake etter meget kort tid, men har aldri fått svaret på den eposen jeg svarte på til han, og så kom jeg på tråden som finnes her


      http://www.bilstereoforumet.no/showt...ght=transmedia
      Last edited by Nils; 06-10-2011, 20:50.

      Comment


      • #4
        hadde ingen problemer med adapterene jeg bestilte der. men hadde ikke tatt sjangsen på å bestilt større tinger der etter å ha lest litt rundt på nettet
        Cerwin Vega! Pioneer

        Comment


        • #5
          Jeg bestillte adaptere for 5 år siden og de har ikke dukket opp enda.
          Husker ikke om det var på dette forumet eller et annet, men han dukket opp og svarte på hvorfor ting tok så lang tid.
          Så vidt jeg husker hadde han ingen forståelse for at folk var sure!

          Mvh
          Dag Johansen
          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

          Comment


          • #6
            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7159

            Comment


            • #7
              Tilfeldighet eller resultat av dårlig reklame fra meg rundt om vites ikke med fikk akkurat mail nå om at varen er sendt.
              Opel Omega 3,2 v6
              Dynabel Bf 8501, Hifonics Olympus olm 2412 x2, Momo polk frontsett ,Dynabel bf 1502. odysssey pc 1700 og pc 2250, Pioneer deh 6000

              Comment


              • #8
                Originally posted by stigern View Post
                Slenger meg på denne, for over en mnd siden bestillte jeg dør paneler i glassfiber til bilen min og høytaler adaptere, fikk beskjed om at dørtrekka måtte bestilles men det tok bare en uke, han sendte høytaler adapterene med en gang siden de var på lager.

                Jeg får nå ikke noe kontakt med denne karen verken på tlf/sms/mail.. å ikke noe dørpaneler er kommet. og jeg forhåndsbetalte også..

                ANBEFALES IKKE!!
                Skal ikke si noe om transmedia, MEN jeg har handlet direkte fra dette firmaet som lager de dørtrekkene, og jeg tok direkte kontakt istedenfor igjennom transmedia basert på andre sine dårlige erfaringer. Og de klarte ikke å holde det de lovde mht leveringstid, jeg fikk beskjed om 1-2 uker max, og da jeg purret på dem etter 1mnd, var de ennå ikke sendt. Men da ble det tatt hånd om så de ble sendt neste dag.

                SÅ jeg har en god mistanke om at de er like trege ennå, var samme prosessen med en bekjent i england som bestilte like som meg litt etterpå.

                Men transmedia bør jo svare på mail osv selv om varene ikke kommer til rett tid da.
                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                Comment


                • #9
                  hmmmmmmm......enda godt jeg ikke bestilte adapterringer derfra....
                  Remi Lilleng

                  Comment


                  • #10
                    Oppdatering!

                    Pakka kom i dag, men han har sendt meg til feil bilmerke og feil overganger så passer uansett ikke.
                    Prøver å ringe på telefon med det viser seg umulig!


                    Edit:

                    Etter litt recearch fant jeg et telefonnummer som mest sansynlig var til mora hans. Hu tok telefonen og jaggu var ikke han like i nærheten gitt. Virka litt overraska for å si det sånn.
                    Last edited by terjeo; 12-10-2011, 14:40.
                    Opel Omega 3,2 v6
                    Dynabel Bf 8501, Hifonics Olympus olm 2412 x2, Momo polk frontsett ,Dynabel bf 1502. odysssey pc 1700 og pc 2250, Pioneer deh 6000

                    Comment


                    • #11
                      uh oh, har også bestilt fra denne butikken. Var eneste butikken jeg fant som hadde det ombyggingskit til vw passat som gjorde at jeg kunne ha 2 din spiller i bilen min.

                      Nå har det gått ca en og en halv måned og fortsatt har jeg ikke fått noe. har ringt og sendt mail og etter en god d forsøk så skrev jeg en mail der jeg truet med å gi saken til tv2 hjelper deg og DA fikk jeg svar. Et aggresivt og useriøst svar. har fortsatt ikke hørt noe fra han etter svaret jeg fikk for en uke siden. Når jeg ikke får svar fra han enten via mail eller telefon har jeg ikke annet valg enn å kontakte forbrukerrådet, han får frist til tirsdag og da blir saken tatt videre. Makan til useriøs selger har jeg aldri opplevd.
                      Mvh Werner Harstad

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by berniebp87 View Post
                        uh oh, har også bestilt fra denne butikken. Var eneste butikken jeg fant som hadde det ombyggingskit til vw passat som gjorde at jeg kunne ha 2 din spiller i bilen min.

                        Nå har det gått ca en og en halv måned og fortsatt har jeg ikke fått noe. har ringt og sendt mail og etter en god d forsøk så skrev jeg en mail der jeg truet med å gi saken til tv2 hjelper deg og DA fikk jeg svar. Et aggresivt og useriøst svar. har fortsatt ikke hørt noe fra han etter svaret jeg fikk for en uke siden. Når jeg ikke får svar fra han enten via mail eller telefon har jeg ikke annet valg enn å kontakte forbrukerrådet, han får frist til tirsdag og da blir saken tatt videre. Makan til useriøs selger har jeg aldri opplevd.
                        Neste gang anbefaler jeg deg å ta en telefon til flere sjapper å sjekke om de kan levere tilsvarende vare. Vi har tilgang på 1000-vis av varer som vi ikke har lagt ut på nett. Og det gjelder nok de fleste sjappene
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                          Neste gang anbefaler jeg deg å ta en telefon til flere sjapper å sjekke om de kan levere tilsvarende vare. Vi har tilgang på 1000-vis av varer som vi ikke har lagt ut på nett. Og det gjelder nok de fleste sjappene
                          gjorde det med de jeg til vanlig bruker å handle hos, men de kunne ikke skaffe det. men nå vet jeg i allefall det Men at Transmedia fortsatt har lov å ha nettbutikk etter alt som har skjedd er forbløffende. Er det best å tilkalle forbrukerrådet i sånne saker? hva skal man gjøre for å få pengene tilbake?
                          Mvh Werner Harstad

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by berniebp87 View Post
                            Er det best å tilkalle forbrukerrådet i sånne saker? hva skal man gjøre for å få pengene tilbake?
                            er bare å tilkalle forbrukerrådet, noen skulle ha fått stopped den bedriften .
                            er noen som har spandert ferier på eiern tror jeg .
                            // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                            //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                            Mvh
                            Rune Kvaal

                            Comment


                            • #15
                              Noe veldig merkelig hendte nå, rett etter jeg postet her sendte jeg mail igjen til han, fikk svar og kanselert orderen og tilbakeført pengene. jaja, skjedde jo fort når det først skjedde noe, tok bare 7 uker
                              Mvh Werner Harstad

                              Comment

                              Working...
                              X