Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kondensator eller ikke? Amp dyno test!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hehe føler en viss ironi? :P

    nei men kondensator diskusjoner kommer det til å være i alle tider.. som oftest for å selge mer produkter.

    men jeg tror at en bak cd-spillern kan hjelpe med å levere nok strøm til spillern (siden det orginale ledningsnettet er så dårlig når det kommer til spillerne) at med den så leverer cd-spillern nok/stabilt signal/ klarere lyd osv til forsterkerne/høytalerne.

    har stabilt 13.5V på cd-spillern og 13.5-15V på forsterkerne avhenger litt av pådrag hehe

    og man slipper opp og ned svigninger i strømmen som høres ut som lyden forsvinner.. så kommer tilbake osv..
    fungerer ok for meg! siden turtallstøy osv er borte! alltså verd 1lapp for min del! håper den varer i mange år!

    kommer aldri til å ha kondis på forsterkerne osv... siden jeg har nok strøm til å mate forsterkerne mine med!
    Last edited by HLS; 16-05-2013, 20:50.
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #17
      Neida, var ikke noe ironi der.. mer overrasket over at du faktisk hadde en slik

      Kondensatorer har en funksjon og effekt, men pris vs ytelse er for meg ikke verdt det.
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • #18
        Hatt slik sjøl funket helt greit den
        2 loud

        Comment

        Working...
        X