Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som enda reparerer forsterkere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som enda reparerer forsterkere?

    Noen her på forumet som reparerer eller vet om noen som kanskje kan gjøre det?
    Er snakk om mtx thunder ta91002 og ta7804. Feilen er at de antagelig har hatt for dårlig jording(tror jeg)
    "popper" i høytalerne ved av/på med spiller og bytte av sang... Tips på både rep og hva feilen kan være tas i mot med takk

  • #2
    Du nevner at det popper også ved bytte av sang? Lukter litt som et spillerproblem egentlig.

    Hva slags spiller har du? Hva har du testet?

    Ville testet med annen spiller, om det ikke er gjort. Det samme med forsterkere.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Fikk mye popping i forsterkerne på gamle bilen, og der var dynamoen så godt som gåen.
      98' Audi A4
      Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

      Comment


      • #4
        Høres ikke ut som forsterkerne nei. Ville som sagt prøvd med en annen spiller
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #5
          meeeeen tilbake til topic, er det noen som reparerer forsterkere? har en rockford monoblokk liggende som ikke er som den skal

          Comment


          • #6
            og jeg har en Phoenix Gold Outlaw 1845 som kun slår på "Clip"-lampa når man fyrer den i gang.
            Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

            Comment


            • #7
              matador er vel fyren å få tak i da tror jeg
              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

              Comment


              • #8
                Har prövd med 3 forskjellige spillere. I tillegg blir det en slags brumme lyd hele tiden!
                Men dynamo er jo kanskje noe å sjekke da!?

                Comment


                • #9
                  ville sjekket kabling og signal kabel også.. Iom at det brummer også..

                  Comment


                  • #10
                    min og brummer, dvs. subbene står bare og vibrerer og lager en lavfrekvent brumming.... tror jeg spurte her når det skjedde og da var det noen som mente det kunne være noe med jordinga inni forsterkeren, eller så var det kondensatorer

                    Comment

                    Working...
                    X