Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sortering etter fylke på kjøp og salg delen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sortering etter fylke på kjøp og salg delen

    Er det noen mulighet for å sette inn en "Knapp" på kjøp og salg delen som muliggjør at du ser kun ting som befinner seg i ett bestemt fylke?

    Sånn at hvis jeg går inn på kjøp og salg så kan jeg feks filtrere sånn at bare de tingene som er for salg i Oppland kommer opp?
    Det forutsetter jo at man velger hvor de(n) tingen(e) man skal selge befinner seg når man legger ut annonsen da

    Jeg hadde ihvertfall syntes at det hadde vært greit, ettersom det alltid er en fordel å se på ting før du handler de (samt at basskasser og bassere er forderderlig dyre å sende)

    Men nå kan ikke jeg så mye hvordan forum og lignende er bygd opp, så er mulig det blir mye jobb med noe slikt
    1989 Volvo 740 GL

  • #2
    God ide, men vanskelig å gjennomføre. Da må vi true alle til å oppgi fylke og det er ikke lett. Bare se på hva du selv har oppgitt som bosted; Væll-z

    Et alternativ er jo å lage en undermeny i kjøp og salg for hver landsdel. Fylke så blir det veldig mange.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Kan hende det hadde vært greiere å sortere etter landsdel ja. Det jeg tenkte var at man la inn så det som ville selge noe kunne frivillig legge inn hvor varen befant seg, ikke at man måtte. Jeg ville ihvertfall tro at det ville være noe som hjalp folk å selge ting, å det er vel de fleste interessert i?

      Her er ett eksempel på hvordan det kunne gjøres:


      Der det står lokalisering er det en flipdown meny hvor man velger hvilken landsdel det man selger befinner seg i(lik den hvor du velger skrifttype feks), hvis man ikke vil velge det så lar man den stå blank

      Så da ville selve kjøp å salgs forumet se ut noe som dette kanskje?


      Med den samme "flipdown" knappen hvor du kan velge mellom å sortere etter landsdel eller vise alle


      Men som sagt kan det hende at det krever mye koding og diverse å at det vanskeliggjør dette

      (Væll-z er lokalslang for vallset btw, som er ei lita bygd ett stykke utenfor Hamar )
      1989 Volvo 740 GL

      Comment


      • #4
        Urk, om du gidder endre kildekoden for å få den totalt overflødige funksjonen...
        Det er ikke nok aktivitet på det forumet til at det er vits å legge tid i en slik funksjon.

        Merk alle postene i kjøp/salg delen som lest, og sjekk innom en gang om dagen, så har du fin kontroll på hvor ting befinner seg.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          Det er jo ikke noe værre en og søke opp det oppgitte bo stedet til de forskjellige personene vel ?
          Og de som har skrivet veldig OT der, kan man jo sende en PM og spørre hvor personen befinner seg..
          De fleste sender jo bilstereo salgene sine....
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

          Comment


          • #6
            Nuvel da var det vel bare jeg som ville ha en slik funksjon da, siden det ikke ligger noe ferdig inne i forumet er det igrunnen ikke noe mere å tenke på, da får jeg prøve å fortsette på "vanlige" måten innpå der
            1989 Volvo 740 GL

            Comment


            • #7
              Hadde vært "greit" med en slik funksjon!
              Men alle handler over alt for tia innpå her og ekke så farlig å handle fra de fleste innpå her heller.
              Så like så greit å ha det slik som det er!
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

              Comment


              • #8
                Syns dette hadde vert veldig kjekt eg, fungerer veldig bra på mopedportalen.com, her er noen bilder så ser dere hvordan de har gjort det





                Mvh
                Johnny Myhre

                Comment


                • #9
                  det så ikke så avansert ut da : )

                  Comment


                  • #10
                    den så rett og slett genial ut. Her må Esben varsles
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #11
                      hehehe skal se på det med en gang jeg
                      test

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Esben View Post
                        hehehe skal se på det med en gang jeg
                        blei de ikkje noko av dette eller?
                        Mvh
                        Johnny Myhre

                        Comment

                        Working...
                        X