Announcement

Collapse
No announcement yet.

Video seksjon

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Video seksjon

    Jeg kunne tenkt meg å sett en videoseksjon der medlemmer av forumet kan poste filmsnutter av anlegget sitt, blir lettere å finne videoer da enn å lete gjennom prosjekttråder for å finne en liten filmsnutt
    Mvh Werner Harstad

  • #2
    helt enig

    Comment


    • #3
      Det hadde blitt bra ja
      Hybrid-Audio, DLS, Lanzar, Alpine Soundstream

      Comment


      • #4
        Helt enig
        Dette forumet er jo bygget på vBulletin, og meg bekjent skal det være mulig å implementere en videodel i forumbunnen, om det itte er implementert allerede da

        neptyr eller noen andre kan sikkert fikse det ganske fort om de vil
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #5
          Enig her også

          Oss basshoder liker når biler blir sendt til tilintetgjøring av eieren ved bruk av anlegget sitt
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #6
            http://www.youtube.com / www.vimeo.com / photobucket.com -> mediaforumet

            MÅ man gjøre alt så vanskelig?
            Noen av dere er jo nødt til å sulte ihjel foran brødboksen.

            Edit, litt mer konstruktiv kritikkt: Det er begrenset med lagringskapasitet på serveren, om man plutselig skal begynne å hoste at folk ødlegger bilene sine, så kan det fort bli dyrt dessverre.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Originally posted by neptyr View Post
              http://www.youtube.com / www.vimeo.com / photobucket.com -> mediaforumet

              MÅ man gjøre alt så vanskelig?
              Noen av dere er jo nødt til å sulte ihjel foran brødboksen.

              Edit, litt mer konstruktiv kritikkt: Det er begrenset med lagringskapasitet på serveren, om man plutselig skal begynne å hoste at folk ødlegger bilene sine, så kan det fort bli dyrt dessverre.
              Årh neptyr, dine kommentarer er så merkelige av og til. (no offense ) (her kommer det sikkert et counter-attack )

              For det første: "Jeg kunne tenkt meg å sett en videoseksjon der medlemmer av forumet kan poste filmsnutter av anlegget sitt, blir lettere å finne videoer da enn å lete gjennom prosjekttråder for å finne en liten filmsnutt"

              For det andre: Du skjønner vel at å finne videoer av folks biler som er fra dette forumet på youtube er vanskelig?

              Dessuten trenger man jo ikke å hoste videoer, men heller legge inn linker. Slik som her: http://www.powerdrift.no/phpBB3/view...087db3a59269c7

              Og med en slikt underforum kunne hver enkelt bruker som ønsker det, opprette sin egen videotråd med snutter av hans anlegg, og legge til flere linker med tiden etterhvert som han lager bedre videoer eller får mer anlegg.

              Og dette tar LITE plass Så da ser jeg ikke hvorfor man ikke skal utvide forumet litt, og gjøre det enda bedre når det koster så lite. Og slår jo tilbake som bedre reklame for installbay om jeg skal si det slik (forumet blir jo generelt bedre av det så)

              Forumer er meget lette å moderere. Mitt DD-forum, riktignok ikke et avansert forum, men alle kategoriene og underforumene brukte jeg 10 min på å lage, så dette er ikke noe svettearbeid å få til

              Og nei, vi trenger ikke å sulte ihjel foran brødboksen fordi vi ønsker en videoseksjon
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment


              • #8
                Årgh, ta deg nå ei bolle.

                Vi har MEDIAFORUMET til dette, hvorfor skal jeg da opprette en egen "se jeg burper i bilen min og slenger rundt på mynter og cd-plater" kategori da?

                Vi har hatt akkurat det folk spør om i lengre tid.
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • #9
                  OOOOOPPSSSS!!! Jeg tok 2 boller jeg. Det glemte jeg faktisk heeelt bort, Neptyr

                  Blir vel til en humortråd dette etter denne flausen hehehe

                  Jaja, det er fredag, og sommerhelg følelsen går opp mens IQ går ned hahaha
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                    OOOOOPPSSSS!!! Jeg tok 2 boller jeg. Det glemte jeg faktisk heeelt bort, Neptyr

                    Blir vel til en humortråd dette etter denne flausen hehehe

                    Jaja, det er fredag, og sommerhelg følelsen går opp mens IQ går ned hahaha
                    Sånn det skal være
                    Beklager om jeg er litt krass i dag, jeg var oppe til 4 også opp igjen kl 8 for å på jobb...

                    MEN! JEG SÅ PRODIGY LIVE IGÅR!
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #11
                      Hehe, beklager min krasshet også Var oppe litt for lenge jeg også. Men når man setter seg ned med mailer stopper det ikke før jeg er ferdig :P

                      Prodigy er sinnsykt kult. Spilte dem gode smack my bitch up?
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

                      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                      Comment


                      • #12
                        Selvfølgelig!

                        Samt Voodoo people, poison, Diesel Power, Spitfire, Firestarter, Breathe, Out of space +++++
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          Er noen som har det. Også alle de go låtene da. Missunner deg den Neptyr! Får prøve å ta det igjen i november

                          Comment


                          • #14
                            synes thunder og omen ifra nye cd'n er best jeg

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by halseth View Post
                              synes thunder og omen ifra nye cd'n er best jeg
                              De spilte Omen, men ikke thunder

                              Edit: men jeg er "old-school" prodigy fan, så jeg likte de gamle låtene definitivt best
                              Mvh
                              Rolf Try Nygård

                              Comment

                              Working...
                              X