Announcement

Collapse
No announcement yet.

Video seksjon

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Er helt kart at Old school låtene er best. Prodigy har ennå ikke skuffet meg Live De har jo en musikkstil ut av ville helvete som bare må spilles høyt... Grisehøyt!!

    Comment


    • #17
      Det som har blitt gjort på andre forumer er at det har blitt opprettet en egen seksjon på forumet der medlemmer lager en tråd der man legger inn link til f.eks photobucket eller youtube så blir det mye enklere for de som er interessert i å se byggene til medlemmene her på forumet, enten om det er bilen som blir rista i stykker av bassen eller ikke, jeg kunne i allefall tenkt meg å se byggene som medlemmene har gjort på video. bilde sier mer enn en million ord og video litt mer

      (PS: har ikke så mye peiling om denne løsningen gjør sånn at det ikke tar opp så mye plass eller ikke, tror nok administrator vet det best, så hvis jeg tar feil så skal jeg ikke begynne å kverulere)
      Mvh Werner Harstad

      Comment


      • #18
        Vi har MEDIAFORUMET!

        BRUK DET.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #19
          Kan du ikke lage en seksjon til alle bassfreakene her. Mediaforumet blir alt for lettvint.
          Raymond Pedersen

          Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
          Tar det som det kommer, og løser det som det går.

          Comment


          • #20
            Originally posted by neptyr View Post
            Vi har MEDIAFORUMET!

            BRUK DET.
            Mediaforumet er jo for å diskutere multimediaprodukter, så det blir jo ikke noe mer relevant for de som lager en tråd der eller for noen som vil se en filmsnutt.

            Hvorfor ikke lage en egen plass der vi kan poste videoer og se andre sine bygg i aksjon?
            Mvh Werner Harstad

            Comment


            • #21
              Originally posted by halseth View Post
              synes thunder og omen ifra nye cd'n er best jeg
              Invaders Must Die - "anleggsdödaren"
              Øyvind Kalbækken

              Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

              Comment


              • #22
                Originally posted by berniebp87 View Post
                Mediaforumet er jo for å diskutere multimediaprodukter, så det blir jo ikke noe mer relevant for de som lager en tråd der eller for noen som vil se en filmsnutt.

                Hvorfor ikke lage en egen plass der vi kan poste videoer og se andre sine bygg i aksjon?
                Mediaforumet er FORTSATT der for å legge ut bilder og videoer
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • #23
                  Hva er problemet med å hoste videoen hos youtube eller en eller annen plass også linke i en tråd på mediaforumet? Og hva er egentlig vitsen med å se på video av plater og speil som shaker??? Det kan da jeg få til med emmabilen min også! :P
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Joakim View Post
                    Hva er problemet med å hoste videoen hos youtube eller en eller annen plass også linke i en tråd på mediaforumet? Og hva er egentlig vitsen med å se på video av plater og speil som shaker??? Det kan da jeg få til med emmabilen min også! :P

                    DET ER JO SÅ JÆVLIG RÅTT

                    pling pling BØØØRP pling pling BØØØØØØØRP BØØØRP

                    Finnes ikke noe som er kulere asså!!
                    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Hifonic View Post
                      Mediaforumet er FORTSATT der for å legge ut bilder og videoer
                      Sorry, var nok ikke helt våken da jeg skrev det, jeg mente multimediaforumet, hadde oversett mediaforumet akkurat da er ikke helt lett å være senil i ung alder
                      Mvh Werner Harstad

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Erik André View Post
                        DET ER JO SÅ JÆVLIG RÅTT

                        pling pling BØØØRP pling pling BØØØØØØØRP BØØØRP

                        Finnes ikke noe som er kulere asså!!
                        Erik, syntes du skal respektere andres interesser. Ikke alle som liker SQ bedre enn SPL.

                        Du trenger ikke "angripe" meg tilbake på denne, mente ingen offense med det
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

                        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                          Erik, syntes du skal respektere andres interesser. Ikke alle som liker SQ bedre enn SPL.

                          Du trenger ikke "angripe" meg tilbake på denne, mente ingen offense med det
                          Nu må du huske at det er helt latterlig å like at det spiller høyt med altfor mye bass i bilen! Det som er normalt her i verden er å få fokus i bilen til å være helt rett, Kare Bremnes kan for all del ikke stå 10cm for langt til høyre på panseret! Og heller ikke mp stemmen til Roger Waters vandre opp og ned inni bilen!

                          Nei huff.. blir litt sliten når man skal rakke ned på andres interesser bare på grunn av at man sjøl ikke ser poenget i det andre gjør.
                          Jonas Tautra
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • #28
                            er faktisk heilt enig i det hifonic seier. alle har forskjellige interesser og smak.. er ikkje alle so har ører til å sitte å lytte å vinkle en diskant i 100timer før den blir plassert. et lite eksempel.

                            Comment


                            • #29
                              Bruk mediaforumet, case closed.
                              Mvh
                              Rolf Try Nygård

                              Comment

                              Working...
                              X