Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kenwood DNX-8220BT / Spotify

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kenwood DNX-8220BT / Spotify

    Hei... er det noen her som har en Kenwood DNX-8220BT motert i bilen og bruker Spotify fra mobilen viav Blåtann?

    jeg har prøvd dette i bilen et par gangermen er ikke helt fornøyd, jeg får en heletiden korte brydd på 1 - 2 sek med noen varierte tids melomrom.

    er det noen her som har opplevd det samme og har en løsning på det? eller kan dette være mobilen som gjør dette?

    Håper noen kan svare på dette

  • #2
    Enkleste måten og sjekke om det er mobilen sin skyld er jo og prøve med den innebygde høytaleren på telefonen, og se om avbruddenne kommer da og
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

    Comment


    • #3
      Det er ikke slike brudd når jeg bruke usb kabelen til telefon og kobler denne i spillern, det er heller ikke slike brudd når jeg bruker headset.

      Men jeg vet ikke om det blåtannen på telefon som lagger disse bruddene eller om det er spillern som gjør det.det er i vertfal i synken mellom spiller og telefon viav Blåtann, men det så ikke ut som det var noenher som hadde vert borti dette på denne spillren.

      Var lit usikker på om det kunne være noe blåtann oppsette på spilleren fårhåld til det med striming av musikk til den, har vert inne i menyen og tykket rundt men finner ikke noe ut av det der, på telefon så er det bare blåtann av eller på, ikek så mange andre innstillinger der.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Hebbelille View Post
        Det er ikke slike brudd når jeg bruke usb kabelen til telefon og kobler denne i spillern, det er heller ikke slike brudd når jeg bruker headset.

        Men jeg vet ikke om det blåtannen på telefon som lagger disse bruddene eller om det er spillern som gjør det.det er i vertfal i synken mellom spiller og telefon viav Blåtann, men det så ikke ut som det var noenher som hadde vert borti dette på denne spillren.

        Var lit usikker på om det kunne være noe blåtann oppsette på spilleren fårhåld til det med striming av musikk til den, har vert inne i menyen og tykket rundt men finner ikke noe ut av det der, på telefon så er det bare blåtann av eller på, ikek så mange andre innstillinger der.
        Kan du legge inn en mp3-fil på telefonen og teste om det fungerer?
        Fungerer det så burde selve blåtann-linken være friskmeldt.. regner med at det er den som er synderen, at den ikke greier å sende ut så mye info konstant.

        Du får sjekke litt båndbredde og kapasitet rundt blåtann, så kanskje du finner noen andre med lignende problem og ev. løsninger.
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          det er damme feilen om jeg bruker iPod funsjon på iPhone eller om jeg bruker sptify.

          så enten så er det blåtann på iPhone som ikke klarer det, eller så er det spilleren, men det er ikke det probleme når jeg spiller av musikk på andre medier viav kabel.

          det er kun på blåtann.

          Comment


          • #6
            Er vel mye som tyder på at blåtann ikke klarer å pushe ut like mye som kreves for at sangene ikke skal ha avbrudd da?

            Du kan jo alltids lese litt om Bluetooth på Wikipedia
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment


            • #7
              Mener å ha huske at blåtann fra iphone er litt sær.. at den bare støtter sære apple-ting..
              Testa blåtann fra min iphone 3gs til en pioneer 1din navigasjonenhetting, funka ikke.. null lyd over bt.
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • #8
                Oppdatering:
                Testet med en annen Pioneer 1din navi-enhet.. koblet til blåtann og starta musikk.. null lyd.
                I det jeg skulle skru over fra BT-TLF til Radio så fant jeg BT-Audio og der strømma det ut mye lyd!

                På denne Pioneer-enheten var det tydeligvis to forskjellige blåtann"kilder" man kunne velge, en for telefon/samtaler og en for musikk, sistnevnte funka helt perfekt
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #9
                  Nå har jeg sjekket lit og testet lit, har en kamerat som har en pioneer 1 din spiller søkte opp og koblet til ingen problemer med å spille musik fra iPhon i iPod modus eller fra spotify. så da ligger probleme på spilleren, vil jeg tro da.

                  har nå også sjekker om det fantes noen FW oppgraderinegr til spilleren og fant da en ny FW til BT og nå oppgrader denne men fortsatt samme feil.

                  jeg har også BT- Tlf og BT- audio og begger står aktiveog jeg får jo lyd fra iPhonen. fik høre fra en beksjnet at jeg kunne prøve og deaktivere BT-TLf og se om det kunne hjelpe men det hajlp heller ikke. så da er det nokk spilleren som ikke takler dette. men det er ingen her i distrikte som har peilig på dette så da må jeg enten sende inn spilleren til et verkste ogfå det sjekket eller så blir det og selge den og kjøpe noe nytt som jeg håper funker.

                  Comment


                  • #10
                    Hei, har samme spilleren, og har vert ute for det samme ja.

                    Har HTC Hero. Men etter oppgradering av telefonen har jeg ikke merka noe til det, du har også nyeste versjon av spotify? Jeg oppgraderte vel både telf og spotify samtidig så hvem av de to som hjalp vet jeg ikke. Men har iallefall ikke dette problemet nå.

                    En annen ting, har en usb minnepenn koblet til med rundt 900 sanger. Synes det går veeeel treigt å bla igjennom biblioteket. Vert ute for det samme eller?

                    Comment


                    • #11
                      Harbrukt minnepinne men ikke med så mange sanger, hadde veld rund 40-50 sanger og de gikk fint.

                      Jeg har siste versjon av os på iPhonen, har siste versjon av spotify, har lastet ned og instalert sise versjon av oppgraderingen av blåtan på spilleren og det er etter det jeg har funnet ut ikke noe nye FW til spilleren, men forsatt går det ikke og strime musikk viav BT. bare hakker.

                      Og som nevnt tidligere så har jeg testet telefon oppmot andre spillere og har ikke opplevd at det er noe problem å strime musikk viav bt på de, så jeg mener det må være i spilleren.

                      Comment

                      Working...
                      X