Announcement

Collapse
No announcement yet.

KickerPower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KickerPower

    jeg skulle kjøpe en forsterker hos han. jeg fikk konto nr hanes og satt inn pengene til han men etter det har jeg ikke hørt fra han har ikke hvore på loget siden 18 november. han sa han skulle sende den nor han fikk pengene inn.
    MVH Mats S. Erdal

  • #2
    Så lange du har kontonr, kan du finne bank den tilhører, ringe og forklare hva som har skjedd og få navn, forså og prøve å få kontakt... Eller annmeld kjedelig at sånt skjer!

    Comment


    • #3
      Du har vel navnet til han ?

      om du har det, så kan du jo søke han opp på telefonkatalogen eller facebook fks om han er der..

      Håper dette ordner seg.. kjedelig når sånt skjer

      Comment


      • #4
        Originally posted by svane91 View Post
        jeg skulle kjøpe en forsterker hos han. jeg fikk konto nr hanes og satt inn pengene til han men etter det har jeg ikke hørt fra han har ikke hvore på loget siden 18 november. han sa han skulle sende den nor han fikk pengene inn.
        Derfor man kjøper på postoppkrav og heller betaler det gebyret for sikkerheten

        det er synd når sånt skjer :/ spesielt i jula

        Comment


        • #5
          og hvorfor er postoppkrav sikrere?de kan jo bare sende en pakke med noe dritt i,du får jo ikke sjekket innholdet før du har betalt ut pakken.
          volvo s60
          vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
          Member of VW Audi Club Norwegen

          Comment


          • #6
            Har brent meg på det også ja! Nei, beste er å møte opp personlig såfremt ikke personen har gode referanser, da går det Ann å ta en risk men anmeldese er ikke noe problem det heller, så fremt du kan fremlegge bevis, som meld dere har sendt hverandre o.l

            Comment


            • #7
              Originally posted by phoenix gold View Post
              og hvorfor er postoppkrav sikrere?de kan jo bare sende en pakke med noe dritt i,du får jo ikke sjekket innholdet før du har betalt ut pakken.
              les svaret til matsemann. det er jo sikrere for da er også pakken forsikret. avsender står på. og du har beviset rett i handa.

              personlig pleier jeg og åpne pakken mens jeg er hos posten så jeg evt har vitner på hva som er i pakken hvis det ikke stemmer. aka han i kassa kan stille som vitne hvis du anmelder personen så han kan vitne på at det som kom i pakka ikke stemmer.

              har vunnet igjennom en sak med å gjøre nettopp dette tidligere

              Comment


              • #8
                ja pakken er forsikret,men det gjelder kun om pakken er blitt borte,eller er ødelagt under frakt,ikke om avsender har sendt 10 telefonkataloger.

                avsender kan da like gjerne skrive mikke mus som avsender navn,og få navnet på avsender igjennom kontonr er nok heller ikke lett,ettersom politiet henlegger saken før du er ute av døra på pilitikammeret,og eieren av kontonr får du nok ikke av banken
                volvo s60
                vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                Member of VW Audi Club Norwegen

                Comment


                • #9
                  Originally posted by phoenix gold View Post
                  ja pakken er forsikret,men det gjelder kun om pakken er blitt borte,eller er ødelagt under frakt,ikke om avsender har sendt 10 telefonkataloger.

                  avsender kan da like gjerne skrive mikke mus som avsender navn,og få navnet på avsender igjennom kontonr er nok heller ikke lett,ettersom politiet henlegger saken før du er ute av døra på pilitikammeret,og eieren av kontonr får du nok ikke av banken
                  det er ikke nødvendigvis at de henlegger saker. men det går ann å være uheldig. jeg i mitt tilfelle var heldig den gangen så derfor prøver man å se positivt på ting

                  Comment


                  • #10
                    Går fint an å SPØRRE bekjeningen på posten om å få åpne pakka før betalig av pakka for å sjekke innhold er rett ekje verre en det å vist du tviler på kjøper ber du fint om forskudd på tur/retur av postordre avgiften som betalest til din konto å resisterende beløp er på pakka når den annkommer
                    2 loud

                    Comment


                    • #11
                      om de tillater at motaker åpner pakken før man betaler ut pakken,så bryter de egne lover og regler
                      volvo s60
                      vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                      Member of VW Audi Club Norwegen

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by phoenix gold View Post
                        om de tillater at motaker åpner pakken før man betaler ut pakken,så bryter de egne lover og regler

                        Som Phoenix gold sier... Dem har ikke lov å la deg åpne og se innhold før betaling! Har spurt Nei, er du tvilsom så la enten vær, eller møt opp face to face med cash!

                        Comment

                        Working...
                        X