Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg til Ford Mondeo 96, sedan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anlegg til Ford Mondeo 96, sedan

    Hei

    Er litt ny på det området her, men tenkte jeg skulle anskaffe meg en greit nok anlegg til bilen, tenkte jeg skulle bruke rundt 6-7 lapper. Problemet er vel først og fremst monteringa og hva jeg skal se etter, kan ikke helt skjønne åssen noe skal passe inn i bilen, Orginal høytalerne er jo helt misforma og ser jo rett og slett ikke ut, er jo ikke mulig at noe annet enn det orginale kan passe inn der. Dette gjelder både foran og bak. Dem bak er jo så jævla svære og selvom lyden høres ut som en dårlig krigsfilm fra 1800 tallet. Og åssen få til og legge alle kabler og sant rundt i bilen?

    hadde vært veldig fint med noen forslag og "første" gangs tips.

    På forhånd takk.

    btw, vist noen vet om noen som montere for en billig penge i østfold hadde det vært lugnt.


  • #2
    Er det ikke 4x6" eller 5x7" i de mondeoene der da ?
    Mvh
    Lars Engen

    Comment


    • #3
      Får fint plass til 6,5" i dørene Har det selv i Mondeoen min. Har dog ikke strukket kabel enda, men det kommer.
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        Hva er det som sitter bak i bilen da ?
        Mvh
        Lars Engen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Engen Audio View Post
          Hva er det som sitter bak i bilen da ?

          skal jeg være helt ærlig så aner jeg ikke.

          men vist jeg skulle gått til en firma/butikk som selger bilstereo etc etc, og kjøper et anlegg der, vil det bli veldig mye dyrere enn og kjøpe på nett? eventuelt dårligere kvalitet for pengene sann sett.

          Comment


          • #6
            Originally posted by elevlol View Post
            skal jeg være helt ærlig så aner jeg ikke.

            men vist jeg skulle gått til en firma/butikk som selger bilstereo etc etc, og kjøper et anlegg der, vil det bli veldig mye dyrere enn og kjøpe på nett? eventuelt dårligere kvalitet for pengene sann sett.
            Det lureste du gjør er å handle via noen som kan sakene sine, ikke billigste nettsjappe!

            De som driver med salg her på forumet er seriøse mennesker som vet hva de prater om.
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment

            Working...
            X