Announcement

Collapse
No announcement yet.

Antenne overgang

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Antenne overgang

    Er det noen som vet om det finnes et "Y ledd" som passe på de originale antennepluggene til VW? På den originale spilleren så går det 2 antennekabler inn, men setter du inn en ettermarkedsradio, så får du bare brukt den ene av disse (resulterer i litt dårligere signal). Har lett litt på Ebay ol. men uten resultat. Anyone
    Tommy
    2002 LOTUS ELISE S2
    2006 BMW 118d M-SPORT
    1999 YAMAHA YZFR6

  • #2
    Eg det merkbart forskjell Tommy? Jeg har ikke sett noen slike Y-ledd i noen av produktkatalogene.
    Mvh
    Stig Johansson

    Comment


    • #3
      Det er litt forskjell, å det er mye sterkere signal i den hvite pluggen, contra den brune. Det skal jo fungere slik at det på en måte taes inn 2 antennesignaler, hvorav det beste blir gitt til radioen, men jeg har nå testet ut en av gangen, og det er en ganske stor merkbar forskjell på de 2 antennepluggene som er i bilen. Det virker som at den hvite er en "master" og den brune bare "supplere" signal. Så det hadde vert greit å kunne bruke begge på Pioneer spilleren også. Så hvis det ikke finnes en å få tak på, så må jeg vel lage en selv
      Tommy
      2002 LOTUS ELISE S2
      2006 BMW 118d M-SPORT
      1999 YAMAHA YZFR6

      Comment


      • #4
        Det er ikke det at den ene er radio og den andre er GSM? Du får jo VW med orginalmontert hands-free.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tommy View Post
          Er det noen som vet om det finnes et "Y ledd" som passe på de originale antennepluggene til VW? På den originale spilleren så går det 2 antennekabler inn, men setter du inn en ettermarkedsradio, så får du bare brukt den ene av disse (resulterer i litt dårligere signal). Har lett litt på Ebay ol. men uten resultat. Anyone
          Det fins. Vi kan skaffe. Men den med to inn og en ut gir ingen forbedring. Bruk den du har (hvis du har en vanlig VW overgang), og sett den på plugen med sterkest signal. Hvis du trenger, send mail til ordre@audio-art.no
          Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
          Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
          post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

          Comment


          • #6
            Har du et bilde av denne Ketil, og hva er prisen. Kunne kansje tatt inn noen til jobben, og testet ut.
            Tommy
            2002 LOTUS ELISE S2
            2006 BMW 118d M-SPORT
            1999 YAMAHA YZFR6

            Comment

            Working...
            X