Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 JL W7 13,5" vs. 1 kicker solo x 18"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 JL W7 13,5" vs. 1 kicker solo x 18"

    driver 2 stk JL W7 13,5" med en ground zero monoblokk nå.

    er ca 700W RMS på hvert av elementene og det spiller 142,7db.

    blokka er på 2000W RMS og har lyst på 1 kicker solo x 18".

    greier blokka og drive den greit? og eventuelt hadde det spilt bedre enn JL elementene?

  • #2
    kicker 18 vil ikke spille pent. vertfall ikke sammenlignet med jl ene. det er vertfall sikkert. så bedre kommer annpå om du vil ha kvalitet eller ikke i musikken din
    Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

    Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
    Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

    Comment


    • #3
      En Kicker Solo X kan også spille fint.. Bare spørr Anders Fleischer.. Han brukte jo Solo X i den oransje BMW'n han bygde.. Spilte fint nok, for å si det sånn! =)

      Men når det er sagt, så tviler jeg på at det er fin lyd han er ute etter, når han vurderer 18".. Er vel ikke mest brukt innen SQ "verden"
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

      Comment


      • #4
        Originally posted by aFFekak View Post
        En Kicker Solo X kan også spille fint.. Bare spørr Anders Fleischer.. Han brukte jo Solo X i den oransje BMW'n han bygde.. Spilte fint nok, for å si det sånn! =)

        Men når det er sagt, så tviler jeg på at det er fin lyd han er ute etter, når han vurderer 18".. Er vel ikke mest brukt innen SQ "verden"
        Var nok en 15L7 det...
        Men SoloX 18 kan spille helt OK den

        Comment


        • #5
          Det var en L7 ja? fanken, ble faktisk veldig i tvil akkurat i det jeg skulle skrive det, men tok en bråsjangs:P

          Men det er vel ikke 15" ? er det ikke 12" ? tror det altså.. Er tross alt en nabo av meg som har denne bilen nå, jeg ser den rett som det er, og har sittet i den flere ganger de siste år.. Tror det er 12" jeg.. Men-men, jeg har (tydligvis) tatt feil før.. hehe
          Mvh.
          Roy
          Mob: 40 30 99 06

          Comment


          • #6
            Originally posted by aFFekak View Post
            Det var en L7 ja? fanken, ble faktisk veldig i tvil akkurat i det jeg skulle skrive det, men tok en bråsjangs:P

            Men det er vel ikke 15" ? er det ikke 12" ? tror det altså.. Er tross alt en nabo av meg som har denne bilen nå, jeg ser den rett som det er, og har sittet i den flere ganger de siste år.. Tror det er 12" jeg.. Men-men, jeg har (tydligvis) tatt feil før.. hehe
            Joda, stemmer nok at det var en 12"...

            Comment

            Working...
            X