Announcement

Collapse
No announcement yet.

audison frontsett!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • audison frontsett!

    Hvis noen får tilbud om ett audison thesis 3 veis frontsett... så ikke kjøp, og si ifra til meg! noen har vært i min bod å stjålet dette pluss andre små ting (Ikke bilstrereo) .... Dette var solgt til Emil her på forum, og i forbindelse med at noen skulle hente dette for han, skulle jeg hente det opp fra boden tidl idag. Da fikk jeg ett sjokk når bod døra var åpen, der var hengelåsen klipt av og dette borte

  • #2
    Lite å si om saken, annet enn at de som stjeler ikke bør sove med god samvittighet!
    You know, Im all about that bass...

    Comment


    • #3
      problemet mitt er bare at når/hvis jeg finner ut hvem dette er, vil jeg ikke kunne stå for mine egne handlinger.... så sinnsykt irriterende...

      Comment


      • #4
        Faens tjuvradder. Bare å få klippet av 2 fingre på de. Bor du i blokk?

        Mvh kim

        Comment


        • #5
          ta hele hånda jeg.... ja bor i blokk, og det værste av alt, er at det er 2 relativt store (student) blokker, og ALLE har nøkkel som passer til ALLE dører inn til bodene i blokkene :S Også er det endel som har flyttet ut og noen som SKAL flytte ut, men saken er anmeldt!

          Comment


          • #6
            Hehe. Er garantert noen som bor der som har vært og å tjuva. For noen drittsekker

            Håper at du finner tinga dine

            Mvh kim

            Comment


            • #7
              ja, noen som ikke vet hva folkeskikk er Takk, det håper jeg også!

              Comment

              Working...
              X