Announcement

Collapse
No announcement yet.

filmsnutt til hvordan man best trekker vinyl?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • filmsnutt til hvordan man best trekker vinyl?

    Sitter her å irriterer meg over denne a stolpen. Prøver å trekke vinyl på den, men får det faen ikkje til...

    Noen film snutt som kanskje hjelper?
    Adrian Edel

    Mercedes Benz w202 c220
    Audison|Hertz|Focal

  • #2
    Bruker du v arme?
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • #3
      vis du mener varme, så ja hjalp veldig, men alikvell..
      Adrian Edel

      Mercedes Benz w202 c220
      Audison|Hertz|Focal

      Comment


      • #4
        Originally posted by Xavier View Post
        Sitter her å irriterer meg over denne a stolpen. Prøver å trekke vinyl på den, men får det faen ikkje til...

        Noen film snutt som kanskje hjelper?
        Hvordan vinyl bruker du? Det er lett å glemme at ting skal trekkes når man står å støper. Og endel ting blir faktisk umulig å trekke uten å få en eller annen skrukk
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Bruker deres vinyl 1 Ja, er veldig kurvete og så og si umulig, men fekk det til nå, skal legge ut bilde... MEN, må gjøre det på nytt, bordet eg bruker er litt svart, med div tre biter, tørka sparkel osv, og det har lagt seg under vinylen menst eg har dratt av og på vinylen, så YEY... Men fekk det faktisk til til slutt, men ble noen "strekk merker" her og der

          edit:

          bilder etter 2 forsøke mitt.. må nok bli noen forsøk til...









          .. Man kan bli en SMULE irritert!
          Last edited by Xavier; 09-10-2012, 20:59.
          Adrian Edel

          Mercedes Benz w202 c220
          Audison|Hertz|Focal

          Comment


          • #6
            Et lite morgentips... Begynn der det er vanskeligst. I "svingen" der det går uttil høyttaleren, trekk rundt høyttalerfestet først, avslutt der det er "flatt" oppover stolpen...
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • #7
              Men sprøyter dere lim over hele driten, eller litt ette hvert? :-)
              Adrian Edel

              Mercedes Benz w202 c220
              Audison|Hertz|Focal

              Comment


              • #8
                Du legger lim på hele delen og hele baksiden av vinylen. Så venter du til limet ikke er vått med å begynne sammenføyingen.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Okei, på den limet dere anbefaler til vinyl, står det tørketid ca 3min. Vil det si at eg må bli ferdig på 3min? :-P eller at eg da skal vente 3min før eg begynner og feste det?
                  Adrian Edel

                  Mercedes Benz w202 c220
                  Audison|Hertz|Focal

                  Comment


                  • #10
                    Dvs at du skal vente i 3min før du begynner. Men det kommer helt an på luftfuktighet osv.
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment

                    Working...
                    X