Announcement

Collapse
No announcement yet.

Får feilmelding ved nye innlegg på forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Får feilmelding ved nye innlegg på forumet

    Når jeg prøver å svare i tråden "Hva slags old school-forsterker ville du tatt med fra USA?" under Generell Prat får jeg opp følgende feilmelding:

    Error 500: Internal Server Error

    The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

    The problem is on the server side, not with your browser or the address. Most probably, a certain service (e.g., Tomcat engine) is down. Please contact your webmaster.



    Ka farsken?
    Har testa både i IE og Firefox, bare sånn i tilfelle.
    Får lagd ut tråd her og svart i tråden "omegadti's passat 35i prosjekt", men ikke den der over.
    Last edited by ugn; 18-07-2010, 03:08.
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

  • #2
    har hatt problemer med det selv

    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11034

    Comment


    • #3
      Stemmer, var detta ebay-hysteriet som tok knekken på posten min.. men takket være tinyurl.com fikk jeg linket til ebay likevel

      Takker!
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • #4
        Skalvise...
        Det er linker som inneholder en viss type tegn, som gir en syntax-error, som igjen gir denne meldingen til dere brukere.
        Dog, det er ikke bare vBulletin som sliter med dette, er andre forumer også, og det gjelder spesielt ebay-linker.

        Så, et tips for å unngå dette er å bruke Tinuyrl som ugn sier, evt en annen link-shortener som da finnes der ute på webben
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment

        Working...
        X